Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupil jsem si v předprodeji digitální obsah s označením Gran Turismo 7 - 25 výročí společnosti Polyphony Digital inc. za cca 2.000Kč v internetovém obchodě Sony PS plus na herní konzoli Playstation 5.
Jako velký herní fanoušek této hry, jsem začal hrát pár minut po officiálním vydání. Odjezdil jsem licence v autoškole atd. Bohužel asi 4 dny po té, se z nějakého důvodu poškodila uložená pozice a to jak v konzoli, tak na PS PLUS externím úložišti. Začal jsem tedy hru hrát, znovu a opět jsem ztratil uloženou pozici, poté co jsem opět odjezdil licence. Začal jsem problém řešit se Sony, protože u vývojáře hry, jsem nikde nenašel technickou podporu. Odpovědí mi bylo, že mám zadat tiket u vývojáře, kde na jejich stránkách ale je odkaz zpět na Sony.
Minulý týden jsem tedy začal hrát hru znovu, asi ve čtvrtek přišla aktualizace a od té doby, je hra ve stavu OFFLINE a není možné ji tedy hrát. Psal jsem na FaceBook vývojářů, Sony, PS officiálních stránkách a stále bez odpovědi. Takže hra, kvůli které jsem si pořídil PS5, volant atd, je nefunkční a nehratelná. Už nevím kam mám psát, volat, jak problém řešit.
https://fb.watch/c5NNQaltVh/
Digitální obsah Gran Turismo 7 zakoupený v internetovém obchodě PlayStation
Požaduji zprovoznění hry, klidně mi zavolejte a nějak vytvoříme vzdálený přístup do konzole, který určitě máte. Pokud to nejde nijak řešit, tak chci vrátit peníze jak za samotnou hru, tak i za předplatné PS plus, a to i z důvodu, že online uložení očividně nefungovalo. Nehledě na to, proč potřebuji nějakou dodatečnou placenou službu, abych mohl hrát nějakou hru, kterou jsem si koupil?! Pokud nedojde k žádné nápravě, tak chci aby SONY zpětně odkoupilo moje PS4PRO a PS5 plus volantu a následně s nimi nechci už nikdy mít nic společného.
|
Tweet |
Jestliže hra nefunguje tak, jak by měla, je možné ji reklamovat. Nejvhodnějším nárokem by zde nejspíše byla oprava, případně dodání věci bez vad. Zároveň je možné žádat přiměřenou slevu. S ohledem na popis by však přiměřená sleva měla smysl jen v kombinaci s dalšími nároky, neboť hru není možné využít tak, jak by spotřebitel chtěl.
Společnost je mimo jiné možné kontaktovat přes formulář na jejich stránkách (https://www.playstation.com/cs-cz/support/games/). Zároveň se domníváme, že je možné reklamaci směřovat za prodávajícím, neboť ten ručí za funkčnost prodávaných produktů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.