Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#56776Okradení u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2022, před 3 lety

Ivana Skácelová

Znění stížnosti

Již dvakrát jsem byla okradena pokladními v prodejně Albert Přerov, Želatovská ul. Nedávno mi pokladní naúčtovala 2 x máslo za 46,90 Kč, zjistila jsem to až doma, máslo jsem měla totiž pouze jedno. Dnes mne vytočila mladá pokladní v té samé prodejně, naúčtovala mi dvakrát jahodové mrazené knedlíky, tím mne okradla o 64,90 Kč. Samozřejmě jsem měla jen jedny. Je to moje chyba, že jsem si to nezkontrolovala hned. Nevím, jestli je to váš zájem, aby pokladní zaráběly se zbožím jako s hnojem, házely pevné na křehké, teplé na mrazené jako o závod kdo rychleji a dál dohodí a tak znervozňovaly zákazníky pocitem, že zdržují. Také je mi už jasné, proč se pořád debilně ptají ""chcete účtenku""? Když platím přes tisíc korun, tak asi jo. Mnoho lidí řekne "ale ne" a to je asi účel, aby si nemohli zkontrolovat, o kolik byli okradeni.
Někde jsem slyšela, že pokud má zboží čárový kód, má byt namarkováno každé zvlášť. A ne 3 x kmín, 3 krát jogurt, 5 x tatranky apod. Pěkně se pak švindluje, že ?
Jinak se mi v této prodejně dobře nakupuje, ale toto mne naštvalo.
S pozdravem
Ivana Skácelová, Přerov


Požadované řešení

Aby pokladní zacházely se zbožím citlivě, nestresovaly zákazníky, zejména ty starší a aby nepodváděly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 10:45, před 3 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2022 11:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.