Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5678Nevrácená platba za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Iveta Nešická

Znění stížnosti

Objednala jsem si 2 sedací pytle,které měli dojít do 14 dnů.Po 14 dnech pytle nedorazily,na email nikdo nereagoval.Když jsem se po dlouhé době dovolala,oznámili mi,že mají pouze 1 sedací pytel a 2.není na skladě.Nabídli mi vrácení peněz.1 sedací pytel mi přišel v pořádku a za druhý pytel jsem napsala email,kam mají platbu vrátit a bohužel nevrátili.Ještě několikrát jsem s nimi komunikovala telefonicky,vždy jen slibovali,ale do dnešního dne peníze nemám.Na emaily nereagují.


Produkt

Sedací pytel designový CRAZYBAG Eiffel


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 15:26, před 10 lety

Z uvedených údajů vyplývá, že spotřebitelka se s podnikatelem dohodla na zrušení části smlouvy. V tom případě si strany vrátí, co již ze smlouvy plnily. Pokud není stanovena lhůta k plnění, lze peníze požadovat ihned. Spotřebitelce lze tedy doporučit zaslat podnikateli písemně výzvu s dodejkou s určením dodatečné přiměřené lhůty k vrácení peněz. Pokud ani v této lhůtě peníze nebudou vráceny, je na místě zaslat podnikateli předžalobní výzvu podle § 142a občanského soudního řádu s výzvou k vrácení peněz, a to ve lhůtě nejméně 7 dnů. Bez této výzvy by v následném řízení nebyl nárok na náhradu nákladů. Poté je možné podat ve věci žalobu.

Nabízení zboží, které podnikatel není schopný dodat, lze považovat za klamavou obchodní praktiku podle § 5 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele. V tom případě je možné podat podnět České obchodní inspekci, která v tomto ohledu vykonává nad podnikateli dozor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 14:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.