Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka měla být doručena na výdejní místo do Karlína. Přišel e-mail s upozorněním, že tato výdejna je kvůli dovolené několik dnů uzavřena a že buď mohu počkat nebo požádat o přesměrování. Na zásilku nespěchám, takže si říkám, že počkám. Za dva dny sms a meil, že mi zásilku přesměrovali jinam do Karlína. Ok, říkám si, vyzvednu ji jinde. Za chvíli nová sms o přesměrování, tentokrát na Černý Most. Co to jako je? Dělají si srandu? Volám tam a říkám operátorce, že to chci do toho Karlína a že počkám, ať mi to nechají na depu a doručí později, jak psali. Vše odsouhlaseno. Den poté zase sms a meil, že to mám pro změnu v Libni - otevírací doba 7-16. Super, pro pracujícího člověka, jak dělaná.. Píšu tentokrát meil se stejnou žádostí, ale odpovědí mi je pouze "máte to v Libni, tam si to vyzvedněte nebo zaplaťte 115,-Kč a nechte si to dovézt domů". Chci si stěžovat.. Bohužel není kde. Takže mi nezbývá nic jiného než si vzít volno na výlet do Libně, protože nechci odesílateli dělat problémy, že se mu zásilka vrátí a navíc je už placená. I když jsem vážně naštvaná, takže to možná nechám vrátit, ať se snaží a doručí to podle objednávky.
Zásilka kontaktních čoček - tak malý balíček jim určitě nebude na depu překážet :)
Dodržet to, co navrhují a to, co jim navrhuji já a neposílat zásilku někam, kam si to člověk nepřeje.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.