Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56780Bezdůvodné přesměrování zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2022, před 3 lety

Klára Augustinová

Znění stížnosti

Zásilka měla být doručena na výdejní místo do Karlína. Přišel e-mail s upozorněním, že tato výdejna je kvůli dovolené několik dnů uzavřena a že buď mohu počkat nebo požádat o přesměrování. Na zásilku nespěchám, takže si říkám, že počkám. Za dva dny sms a meil, že mi zásilku přesměrovali jinam do Karlína. Ok, říkám si, vyzvednu ji jinde. Za chvíli nová sms o přesměrování, tentokrát na Černý Most. Co to jako je? Dělají si srandu? Volám tam a říkám operátorce, že to chci do toho Karlína a že počkám, ať mi to nechají na depu a doručí později, jak psali. Vše odsouhlaseno. Den poté zase sms a meil, že to mám pro změnu v Libni - otevírací doba 7-16. Super, pro pracujícího člověka, jak dělaná.. Píšu tentokrát meil se stejnou žádostí, ale odpovědí mi je pouze "máte to v Libni, tam si to vyzvedněte nebo zaplaťte 115,-Kč a nechte si to dovézt domů". Chci si stěžovat.. Bohužel není kde. Takže mi nezbývá nic jiného než si vzít volno na výlet do Libně, protože nechci odesílateli dělat problémy, že se mu zásilka vrátí a navíc je už placená. I když jsem vážně naštvaná, takže to možná nechám vrátit, ať se snaží a doručí to podle objednávky.


Produkt

Zásilka kontaktních čoček - tak malý balíček jim určitě nebude na depu překážet :)


Požadované řešení

Dodržet to, co navrhují a to, co jim navrhuji já a neposílat zásilku někam, kam si to člověk nepřeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 10:20, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.