Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opakovaně nejsou doručovány baliky do ruky. Pošta oznámí doručení, nikdo nezazvoní a pak přijde zpráva, že doručení bylo neúspěšné. Ani oznámení ve schránce pak není. Nikdo se neobtěžoval ani vystoupit z auta. To přijde následující den prostřednictvím doručovatelky. V bytě byly přitom dvě osoby, nešlo přeslechnout.
Pošta Praha 058 mi sdělila, že doručuje depo Rudná a dala mi 5 tel.čísel. Na třech z pevné linky (311706352,355,345) to nikdo nebere. Na čísle 603200740 mi bylo sděleno, že toto slečna neřeší, není kompetentní. Na 731132382-údajně nadřízený osob, které doručují to nikdo nebere, po opakovaném volání (asi 10x) jsou hovory vždy "vytípnuty".
balík do ruky, za který si kliet připlácí, poslední 21.1.2015 DR8781925969C.
Pokud práci doručovatel nestíhá, má se telefonicky omluvit a příští den doručit automaticky. Min.3 pokusy, protože zpráva o doručení je posílána den předem a pokud vím, že nebudu doma, lze doručení přesměrovat na jiný den. Praxe je ta, že balíky vysype na poště 058 Praha 13, a dojdi si vystát občane tu hodinu, tu i více! Že si občan službu zaplatil nikoho nezajímá?
|
Tweet |
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.