Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#56791Doručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2022, před 3 lety

Martina Vacková

Znění stížnosti

Dobrý den,i přes veškeré odmítání zasílání produktů na naší adresu nám neustále zasíláte nechtěné produkty.Prosím o zrušení zasílání jakých koliv produktů od značky Helvetia.Předem děkujiza kladné vyřízení.
S pozdravem Vacková Martina


Požadované řešení

Ukončení zasílání těchto produktů od značky Helvetia.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2022 17:15, před 3 lety

Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2. Výpověď doporučujeme zaslat společnosti poštou, doporučeně a s dodejkou, kopie těchto dokumentů by si měl spotřebitel uschovat.

Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2022 12:29, před 3 lety

Vážená paní Vacková,

na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu s objednávkou. Rádi Vaši stížnost prověříme, ale pro to potřebujeme dohledat Vaši zákaznickou kartu. Prosím o Vaše zákaznické číslo, adresu nebo telefonní číslo.

Pro rychlejší vyřešení Vašich požadavků doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 888, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.

S pozdravem

Zákaznický servis HelvetiaApotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 12:45, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 14:18, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.