Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,i přes veškeré odmítání zasílání produktů na naší adresu nám neustále zasíláte nechtěné produkty.Prosím o zrušení zasílání jakých koliv produktů od značky Helvetia.Předem děkujiza kladné vyřízení.
S pozdravem Vacková Martina
Ukončení zasílání těchto produktů od značky Helvetia.
|
Tweet |
Podle bodu 4.1. všeobecných obchodních podmínek společnosti Helvetia Apotheke, v případě objednávky pravidelného zasílání, je každé tři týdny kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2. Výpověď doporučujeme zaslat společnosti poštou, doporučeně a s dodejkou, kopie těchto dokumentů by si měl spotřebitel uschovat.
Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážená paní Vacková,
na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu s objednávkou. Rádi Vaši stížnost prověříme, ale pro to potřebujeme dohledat Vaši zákaznickou kartu. Prosím o Vaše zákaznické číslo, adresu nebo telefonní číslo.
Pro rychlejší vyřešení Vašich požadavků doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 888, kde jsme k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00.
S pozdravem
Zákaznický servis HelvetiaApotheke
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.