Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Měla jsem pouze jednu věc, čekala jsem v řadě přes 10 minut. Šla jsem tedy poté na informace pro poukaz. Tam paní hned někomu volala a začala moji čekací dobu zpochybňovat. Stačilo se však podívat na dobu otevření pokladny a na můj lístek. Kde bylo jasné, že jsem v té řadě čekala přes 10 minut. Jakmile totiž pokladnu otevřeli, tak jsem se zařadila do této řady, protože ostatní byly delší. Přede mnou byly dva velké nedělní nákupy. Neměla jsem čas se dohadovat a odešla jsem. Nechápu tedy, proč poukazy nabízíte, když vlastně pak zpochybňujete čekací dobu zákazníka, kterou si očividně ani nejste schopni ověřit.
Buď to nenabízejte nebo si zajistěte způsob ověření čekací doby zákazníka.
|
Tweet |
Jelikož se v případě uvedených poukázek/kompenzace nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně. Pokud by prodejce kompenzaci nabízel, ale ve skutečnosti nevyplácel mohl by se dopustit klamavého jednání dle zákona o ochraně spotřebitele. Posouzení situace je v daném případě na České obchodní inspekci.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: