Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vzhledem k tomu, že dodané čínské krámy, nefungují nevyužívám služby již několik let přesto dle smlouvy prý za ně musím platit, i přes to že jsem to před třemi roky Ufonu sdělil. Navíc na chalupě nemám pokrytí. Po uplynutí doby smlouvy jsem poslall výpověď ovšem bez reakce 31.10.2014. Nic se neděje peníze chtějí pořád a vyhrožují exekutorem. Pomozte prosím.
Ufon duo
Ukončení smlouvy, jejíž prodloužení jsem si nepřál k datu ukončení smlouvy, konečné vyúčtování k tomuto datu , případně ukončení smlouvy k datu výpovědi a konečné vyúčtování k tomuto datu. Pokud ne vyhledám vše a obrátím se na soud. Vyzívám všechny ostatní k hromadnému podání žaloby. Přece když někdo poskytuje nefunkční služby, nemůže být nad tímto smlouva. Je zde ještě další možnost, nevím jak jste na tom ostatní, ale já mám sepsanou smlouvu se správkyní konkurzní podstaty a rozhodně ne s touto společností a ani by jsem s tím nesouhlasil, tak na základě čeho ??? chtějí peníze.
|
Tweet |
Pokud služby nebyly poskytovány ve sjednané kvalitě, měl spotřebitel možnost uplatnit reklamaci a požadovat slevu z ceny služby. Výpověď je jednostranné právní jednání, které vyvolává účinky dojitím do sféry svého adresáta. Pokud spotřebitel vyloučil prolongaci, je potřeba tak učinit ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách, měla by být smlouva ukončena uplynutím sjednané doby. Spotřebitel má možnost i předčasně ukončit smlouvy s výpovědní lhůtou dle obchodních podmínek. V takovém případě by byla společnost oprávněna požadovat doplatek pětiny paušálů zbývajících do konce smlouvy, případně úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Spotřebiteli doporučujeme společnosti doložit doručení výpovědi.
Vážený pane Loupale,
společnost Air Telecom a.s. zakoupila společnost Mobilkom a.s. s veškerými závazky včetně smluv se zákazníky. Služby a ceny (paušálů, doplňkových služeb) zůstaly stejné. O změně majitele společnosti jsme Vás informovali ve faktuře ze dne 19.12.2012 a 19.2.2013.
Naše společnost změnila sídlo společnosti a o této změně jsme Vás informovali ve faktuře vystavené dne 19.4.2013. Kontaktní adresa zůstala stejná.
Váš dopis jsme obdrželi 29.1.2015. Vzhledem k nehrazení faktur Vám byla zaslaná výpověď z naší strany dne 4.2.20415.
Pokud jste posílal výpověď na předchozí sídlo společnosti, není možné ji akceptovat. Na základě Vaší stížnosti jsme podali vyjádření ČTÚ.
S pozdravem
Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Dobrý den,
takže 1. Nebyl jsem informován o změnách jak chybně uvádějí, pokud vím mělo toto být řešeno písemným dodatkem ke smlouvě.
2. Pokud Air telecom zakoupila Mobilkom se všemi závazky, patří mezi to i přebírání pošty týkající se této společnosti. Což se neděje. S převodem smlouvy na jinou společnost by jsem samozřejmě nesouhlasil.
3. Výpověď jsem poslal na adresu ve smlouvě a byla prokazatelně doručena. To že si Air Telecom nezařídil předávání pošty je jeho problém. Jakmile mi byla sdělena telefonicky nová adresa poslal jsem výpověď i na tuto adresu. Pokud si měnili svoje tzv" všeobecné podmínky" nebyl jsem o tom informován.
4. Nemají mi co dávat výpověď po té co obdrželi mojí výpověď. Pokud vím, tak tyto případy, kdy brání firma výpovědi různými obstrukcemi vždy dopadli ve prospěch zákazníka, dle zákona se smlouva vypovídá na adresu uvedenou ve smlouvě, popřípadě v písemném dodatku ke smlouvě podepsanou oběmi stranami. A určitě ne na adresu nějaké účtárny jak se mi snaží namluvit Air telecom. Navíc P.O.BOX je silně nedůvěryhodná adresa. Nedivím se že neuvádějí kde sídlí, aby je nemohli navštívit nas.. zákazníci, jejich snahu vyhnout osobnímu jednání po těchto zkušenostech plně chápu, ale pokud takhle hodlají pokračovat hodlám je navštívit osobně.
5. Vzhledem k zasílání nevyžádané reklamy byla jejich pošta automaticky přesunuta do spamu, takže mě nemohli o čemkoliv informovat.
6. Nedostanou zaplaceno, protože je právo na mé straně, smlouvu jsem vypověděl, výpověď byla prokazatelně doručena, doručenku mám v mobilu a přebírání pošty je závazek, který jak tvrdí převzali MOBILKOM s veškerými závazky a smlouvami. Nicméně s převzetím mé smlouvy nesouhlasím a nikdy by jsem nesouhlasil. Rovněž s prodloužením smlouvy, která byla jednoznačně uzavřena na dobu určitou a to dva roky. Ať tak či tak konec smlouvy je jak výpovědí tak dobou ukončeno v listopadu 2014. Jsou to zloději a nic jiného.
Jak by mohli mít jakoukoliv smlouvu s mojí osobou, když by k tomu nikdy a to opravdu nikdy nedostali můj souhlas.
Jediné smírné řešení je, když pochopí, že když někdo jejich služby nechce udělá to tak, že vezme adresu ze smlouvy a na tu pošle výpověď. A to že si nepřebírají poštu a že neuzavřeli novou smlouvu či dodatek ke smlouvě je jejich problém.
ČTÚ posílám další informace podávám podklady pro šetření ČOI a obrátil jsem se na redaktora BLESKU.
V tomto případě je podstatné, zda byla splněna informační povinnost týkající se změny subjektu a následné změny obchodních podmínek. Informaci o změně obchodních podmínek je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud společnost spotřebitele informovala o změně obchodních podmínek, které upravují i možnost podání výpovědi, měl se spotřebitel zaslat výpověď v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami, které tvoří součást smlouvy. Vzhledem k tomu, že tyto skutečnosti nemůžeme ověřit a případem se zabývá Český telekomunikační úřad, stížnost uzavíráme.