Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56800Porucha vlaku, špatné řešení náhradního spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2022, před 3 lety

Pavel Löffelmann

Znění stížnosti

V neděli, dne 3.4.2022, nastoupil můj syn jízdu R 639 ze stanice Nepomuk do stanice Brno hl.n., příjezd 20.14 hod. Ve stanici Počátky-Žirovnice se v cca 17.30 rozbila lokomotiva vlaku a jízda skončila. Jediné řešení, které dopravce ČD nabídl, je: počkat na další spoj, který přijede do stanice Počátky v 19.30 a tím dojet do Brna, příjezd 22.11 hod. Nikdo se nepokusil doteď zajistit náhradní lokomotivu, aby vlak 639 do Brna dojel. Vaše spolehlivost jako dopravce je naprosto tristní, je těžké zachovat zdvořilý přístup, když kašlete na zákazníka a vůbec se nesnažíte o nějaké vyřešení situace, jen nacpat cestující z rozbitého vlaku do dalšího narvaného vlaku a přijet o minimálně 2 hodiny později. Nejde o první případ, stejné řešení zvolil dopravce i v listopadu 2021 při poruše lokomotivy R 639 ve stanici Náměšť nad Oslavou - narvat cestující do posledního osobáku, který přijede za dvě hodiny a před půlnocí být v Brně. To rozhodně není evropský standard dopravy, za který chcete nemalé peníze, spíš standard Ruska, Indie nebo Uzbekistánu. Proč nezajistíte náhradní lokomotivu, aby vlak mohl dojet, pokud možno s menším zpožděním? Hodlám proti vám podniknout veškeré právní i jiné kroky, které budou možné.


Produkt

R 639 Plzeň - Brno


Požadované řešení

Vrátit plné jízdné ve výši 260 Kč, veřejná omluva všem postiženým cestujícím tohoto spoje uveřejněná minimálně na webu ČD


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2022 08:37, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.