Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V neděli, dne 3.4.2022, nastoupil můj syn jízdu R 639 ze stanice Nepomuk do stanice Brno hl.n., příjezd 20.14 hod. Ve stanici Počátky-Žirovnice se v cca 17.30 rozbila lokomotiva vlaku a jízda skončila. Jediné řešení, které dopravce ČD nabídl, je: počkat na další spoj, který přijede do stanice Počátky v 19.30 a tím dojet do Brna, příjezd 22.11 hod. Nikdo se nepokusil doteď zajistit náhradní lokomotivu, aby vlak 639 do Brna dojel. Vaše spolehlivost jako dopravce je naprosto tristní, je těžké zachovat zdvořilý přístup, když kašlete na zákazníka a vůbec se nesnažíte o nějaké vyřešení situace, jen nacpat cestující z rozbitého vlaku do dalšího narvaného vlaku a přijet o minimálně 2 hodiny později. Nejde o první případ, stejné řešení zvolil dopravce i v listopadu 2021 při poruše lokomotivy R 639 ve stanici Náměšť nad Oslavou - narvat cestující do posledního osobáku, který přijede za dvě hodiny a před půlnocí být v Brně. To rozhodně není evropský standard dopravy, za který chcete nemalé peníze, spíš standard Ruska, Indie nebo Uzbekistánu. Proč nezajistíte náhradní lokomotivu, aby vlak mohl dojet, pokud možno s menším zpožděním? Hodlám proti vám podniknout veškeré právní i jiné kroky, které budou možné.
R 639 Plzeň - Brno
Vrátit plné jízdné ve výši 260 Kč, veřejná omluva všem postiženým cestujícím tohoto spoje uveřejněná minimálně na webu ČD
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.