Společnost


InfinitePlus SAS

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56802Zablokovan platba SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2022, před 3 lety

Martin Nejezchleb

Znění stížnosti

Dobry den. Při prohlizeni internetu, jsem nejspise nevhodne kliknul a prisla mi sms o zablokovani platby u O2 od spolecnosti Infinite Plus SAS sluzba Learning English. Podival jsem se tedy do moje O2 a byla zablokovana platba na 99,-. Nic jsem si neobjednaval a nemam o takove sluzby zajem. Zadam Vas o jeji zruseni.
Dekuji Vam predem.


Požadované řešení

Zruseni sluzby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2022 09:21, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Jak je uvedeno výše, podnikatel musí prokázat, že k objednávce došlo. Zároveň je povinen poskytnout protiplnění. Pokud k plnění ještě nedošlo, měl by spotřebitel mít možnost od smlouvy odstoupit a ukončit tak závazek bez nutnosti uhrazení této částky. Pokud by se jednalo o opakovanou platbu, je vhodné smlouvu (preventivně) vypovědět - tím nedojde k uznání nároku, spotřebitel tím jen získá jistotu, že v případě, kdy závazek vznikl, bude i ukončen. Výpovědí zároveň nedojde k uznání nároku - platnost (a existenci) smlouvy lze i nadále rozporovat.

Spotřebitel zároveň může požádat operátora (tedy společnost O2) o zablokování těchto plateb.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.