Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dle, náhodně zjištěné informace, se měly vstupenky od Ticket Art, na původně vánoční koncert 12.12.2020, aktuálně přeložený na 8.5.2022, registrovat na webu 4Tenorů, tuším do 15.12.2021. Tato informace, se ke mě dostala až nyní. Neprohlížím stále webové stránky 4Tenorů a společnost Ticket Art o tom nikde neinformovala. Nerozumím, proč by měly být nyní vstupenky neplatné, dle sdělení Ticket Art dostali umělci zaplaceno. Jde o částku 2580 Kč (2 vstupenky), což není opravdu málo. Jsem dost zklamaná tímto přístupem. A jsem si jistá, že takto rozčarovaných bude víc lidí.
Jaké je nyní prosím řešení?
Koncert 4Tenoři, Fórum Karlín, aktuálně přeložený na 8.5.2022
Potvrzení platnosti zakoupených vstupenek na koncert, popř. vrácení uhrazené částky za vstupenky.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.