Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#56810Nedoručený balík č. 41153335787

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2022, před 3 lety

Natalie Lobintseva

Znění stížnosti

Dobrý den

Chtěla bych podat stížnost na řídíce který dnes 4.4.21 měl doručit balík č. 41153335787 a odjel bez doručení. Zavolal v 10: 41 že jede na cestě a když syn vyšel ven v 10:47 on tam nebyl. Tak syn čekal venku ještě 15 min a nikdo nikdy. Zkoušela jsem volat řídící ( 722 950 429 ) a chtěla jsem zjistit co se stalo a on prostě nebral telefon. Viz příloha.

Bydlíme v paneláku a venku není léto, že můžeš jít ven neoblečeny, takže předpokládám, že řídíc počítá s tím že zákazník nemůže vyběhnout a přeprat zásilku v okamžiku.

Prosím o vyřízení.

Děkuji
N.


Produkt

nedoručený balík č. 41153335787


Požadované řešení

Doručit balík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2022 11:49, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.