Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#56812Nevratene peniaze po 14 dňovej lehote

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2022, před 3 lety

Katarína Michalčíková

Znění stížnosti

Dobrý deň, dňa 15.01.2022 som si objednala v spoločnosti OKAY komodu Hanno dub sonoma (kód výrobku 198-0001/002) s tým ze tovar mal byť doručený do 31.01.2022.

Začiatkom februára 2022 som zavolala na zákaznícku linku kde mi zamestnanec oznámil ze komoda mala byť vyexpedovana už 16.01.2022 ale nevie kde sa stala chyba. Začal každodenný kolotoč vyvolávanie na zákaznícku linku kde mam tovar za ktorý som si zaplatila, bohužiaľ pracovníci na zákazníckej linke zakaždým len niečo určovali ale nikto nikdy sa spätne neozval pokiaľ by som si sama nezavolal. 14.02.2022 som komodu stornovala telefonicky mi pracovníčka oznámila ze všetko dala do systému a ze je to v poriadku, nasledujúci deň mi druhá pracovníčka oznámila ze storno prebrali kolegovia a peniaze budu vratene do 14 dní s tým ze väčšinou sú pripísané na účte do tých 5dni.

Namiesto vrátenia peňazí mi bola 18.02 2022 doručená časť komody označená 2/3. Začal opätovný kolotoč vyvolávani ako je to možné ale opätovne pracovníci na zákazníckej linke nevedeli nijako túto záležitosť riešiť až na p. Balaszovu,ktorá túto sťažnosť podala vyššie. Následne ma kontaktoval p. Truchlik,ktorý podal moju sťažnosť na reklamačné oddelenie p. Jelinkovi.

Po mailovej komunikácii s p. Jelinkom som dňa 10.03.2022 odstúpila od zmluvy ktorú mi mailom zaslal p. Jelinek a spätne potvrdenie ze je to v poriadku. 15.03.2022 si zamestnanci prišli vyzdvihnúť časť komody.

24.03.2022 som volala opätovne na zákaznícku linku ( nakoľko tušenie že niečo opäť nie je v poriadku),kedy mi budu zaslané peniaze. Pracovníčka zákazníckej linky ma informovala že je nejaká chyba v systéme a posúva to svojim nadriadeným. Opätovné sa začal kolotoč vyvolavania v akom to je stave 30.03.2022 mi opäť povedala pracovníčka že urguje vrátenie penazi u p.Kavalce.

Aky je výsledok? Ze tato spoloc ost nie len ze mi po 14 dňoch nevrátila peniaze ale dokonca mi chce opätovne zaslať komodu nakoľko mi prišiel mail!

Už neviem kde sa mam obrátiť, všetky potrebné komunikácie mam a ak mi peniaze nebudu vratene do 06.04.2022 budem nútená túto spoločnosť riešiť cez Slovensku aj Česku obchodnú inšpekciu. Nakoľko boli porušené všetky obchodné podmienky!


Produkt

Objednávka 9220153254


Požadované řešení

Okamzite vrátenie penazi!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2022 13:45, před 3 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Stížnost byla převedena do neveřejného režimu z důvodu uvedení jmen zaměstnanců společnosti v textu stížnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2022 17:01, před 3 lety

Dobrý den,

u uvedené objednávky evidujeme vrácení peněz, prosíme spotřebitele o ověření.

Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2022 07:56, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření a stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2022 08:08, před 3 lety


Katarína Michalčíková

Dobrý deň, peniaze zatiaľ neboli vratene takže to nemôžem požadovať za vyriešené , Zatiaľ ste moje storno len zaevidovali a poslali mail aby som poslala číslo uctu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2022 15:25, před 3 lety

Dobrý den,

znovu zdvořile žádáme spotřebitele, aby si zkontroloval svůj účet a následně stížnost uzavřel.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:53, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.