Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 17.10.2021 bylo námi zakoupeno stůl a židle podle vzorků na prodejně.Prodejni asistent p.C. E. nám v tom řádila,ale nevysvětlila ani neukázala nám vzorek stolu a židlí,které nám posledně dorazilo.Na prodejně je úplně jiné zboží nebo řeknu jinak prodáváte něco jiného než člověk potom dostane.Dne 4.4 jsme řešili reklamací a následně když jsem požádala p.vedouci ukázat mně vzorek stolu v té kvalitě co jsme dostali tak nemohla nám ho ukázat.proc na prodejně máte vystaveno něco jiného ,proč nemáte vystaveno výrobky v té kvalitě v jaké dostáváme my zákazníky.klamete a podvadite pri prodeji.pozaduji vrácení peněz za nákup zboží které neodpovídá tomu na prodejně.na prodejně by zákazník .El vidět výrobek který potom dostane by nebyl překvapen,jako my.
Stůl a židle není v kvalitě nabízené na prodejně,klamání zákazníka,úmyslně zamlceni informaci o výrobku, na prodejně nemají vzorky výrobku,který prodávají.,
Vrácení peněz za nákup!!!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.