Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.12. jsem si přes tuto společnost objednala zboží. Platbu jsem poslala online přes platební kartu. Po pár minutách mě kontaktovala paní, ze zák. linky, že platbu nemůže dohledat. Ať jí pošlu znovu. Platbu jsem poslala znovu ale nic se nedělo. Objednávku jsem cca po 2 - 3 dnech zrušila. Teď vázné vrácení peněz. Dne 19.1. jsem zaslala emailem výpis z účtu, kde jsou zaznamenané obě platby. Přišla mi klasická odpověď že nejpozději do 3 pracovních dnů přijde odpověď, bohužel se nic neděje. Dovolat se na zák. linku je nadlidský výkon. Jsem zvědavá jakým způsobem se daný problém vyřeší. Jsem velice zklamaná. Mall.cz jsem si vybrala na základě kladného hodnocení bohužel služby do budoucna už nevyužiji po této zkušenosti.
Co nejrychlejší dořešení, celé situace.
|
Tweet |
V případě odstoupení od smlouvy vrátí podnikatel spotřebiteli všechny peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Poté se ocitne v prodlení, a bylo by proto možné požadovat vedle vrácení částky i úroky z prodlení.
Vážená paní Burešová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu. Zkontroluji vrácení platby a celou záležitost dám ráda do pořádku.
Přijměte prosím naši omluvu za tyto potíže.
Veronika,
Mall.cz
Hodnocení: