Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5682Vrácení platby za neuskutečněnou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Simona Burešová

Znění stížnosti

Dne 15.12. jsem si přes tuto společnost objednala zboží. Platbu jsem poslala online přes platební kartu. Po pár minutách mě kontaktovala paní, ze zák. linky, že platbu nemůže dohledat. Ať jí pošlu znovu. Platbu jsem poslala znovu ale nic se nedělo. Objednávku jsem cca po 2 - 3 dnech zrušila. Teď vázné vrácení peněz. Dne 19.1. jsem zaslala emailem výpis z účtu, kde jsou zaznamenané obě platby. Přišla mi klasická odpověď že nejpozději do 3 pracovních dnů přijde odpověď, bohužel se nic neděje. Dovolat se na zák. linku je nadlidský výkon. Jsem zvědavá jakým způsobem se daný problém vyřeší. Jsem velice zklamaná. Mall.cz jsem si vybrala na základě kladného hodnocení bohužel služby do budoucna už nevyužiji po této zkušenosti.


Požadované řešení

Co nejrychlejší dořešení, celé situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 16:41, před 10 lety

V případě odstoupení od smlouvy vrátí podnikatel spotřebiteli všechny peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Poté se ocitne v prodlení, a bylo by proto možné požadovat vedle vrácení částky i úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2015 18:33, před 10 lety

Vážená paní Burešová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi zprávu s číslem objednávky na emailovou adresu. Zkontroluji vrácení platby a celou záležitost dám ráda do pořádku.

Přijměte prosím naši omluvu za tyto potíže.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2015 20:17, před 10 lety


Simona Burešová

Hodnocení: