Společnost


Rostislav Meier

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56821Nevrácené peníze za vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2022, před 3 lety

Libuše Omelková

Znění stížnosti

Dne 20.7.2020 jsem prostřednictvím FB zakoupila 2 vstupenky na událost Miroslav Donutil-Uherské Hradiště do kina Hvězda na 26.10.2020 v ceně 429,-Kč/vstupenka, celkem 858,-Kč.Zakoupení vstupenek mě bylo prostřednictvím e-mailu tohoto dne firmou Ticket365 potvrzeno. Organizátorem této akce byl Rostislav Meier, Bezručova 1778, 738 01 Frýdek-Místek, ICO: 08211426. Dne 21.10.2020 a 15.4.2021 mě bylo e-mailem sděleno, že se přesouvá termín na náhradní bez uvedení data. Dne 16.7.2021 byl firmou Ticket365 sdělen nový náhradní termín akce, a to na 23.11.2021. Dne 20.11.2021 mě bylo sděleno, že "z důvodu v souvislosti s pandemii covidu-19 se pořadatel dostal do značných ekonomických problémů a bohužel akci nebude možné realizovat a hledá se alternativní řešení pro tuto situaci a budeme se snažit Vám vracet peníze a hledat řešení této situace za kterou se velice omlouváme, kterou jsme bohužel nečekali." Dne 15.3.2022 jsem žádala firmu o informaci, jak bylo naloženo s mými finančními prostředky na nákup vstupenek a kdy mě bude částka za vstupenky poukázána na účet. Dne 16-3-2022 se e-mail vrátil zpět z důvodu, že jej nelze doručit. Uvedenou stížnost jsem dříve podala na Ticket365, ale na základě Vaší odpovědi byla společnost asi jen zprostředkovatel. Pořadatel byl Rostislav Meier, proto podávám stížnost na tohoto podnikatele, který má na organizování kulturních akcí i živnostenské oprávnění.


Produkt

Vstupenky 2 ks - č. 4ea70617 a č. b5bcf155. Na vstupenkách je uveden organizátor Rostislav Meier, Bezručova, 73801, Frýdek-Místek, Czech Republik, ICO: 08211426, DIC: CZ0104195388 eier, Bezručova 73801, Frýdek-Místek, Czech Republic, ICO: 08211426, DIC: CZ0104195388


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz v celkové výši 858,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 11:16, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 14:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.