Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, chtěla bych poprosit o nápravu na prodejne v ul. Makovského v Řepích na Praze 6. Za poslední půl rok se mi už nejméně 10x stalo, že zakoupený chléb byl doma po rozkrojení uvnitř nedopečený, těsto uvnitř lepkavé až mazlavé. Pochopitelně nás z takto nedopečeného chleba bolelo břicho, v dalších případech jsme už chléb ani nejedli a rovnou vyhodili. Kupujeme dřevorubecký nebo lámankový a stává se to u obou. Oba chleby jsou super, ale bohužel už chodíme pro pečivo raději do Billy, stejně jako už většina sousedů.
Lámankový chléb a dřevorubecký chléb
Prosím naučte zaměstnance správně nastavit pekárny tak, aby byly chleby správně propečené, ne uvnitř syrové - lepkavé těsto.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Maxová, mrzí nás Vaše nespokojenost s chlebem, který jste v naší prodejně zakoupila. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: