Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den
Dne 23.3.2022 jsem od Vás obdržel dobropis číslo 9820665656. V textu zprávy bylo uvedeno, že v případě, kdy proběhla platba za zboží dobírkou, bude následovat další e-mail požadující číslo účtu, na který má být částka uvedená v dobropise převedena. Dodnes jsem nedostal nic.
S pozdravem
Petr Sabo
Číslo dobropisu: 9820665656 Objednávka ze dne: 08.03.2022 Číslo objednávky: 3254550766 Číslo zákazníka: 1373698360 DUZP dobropisu: 23.03.2022
Proplacení příslušného dobropisu
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Sabo, mrzí nás, že Vám do dnešního dne nebyly vráceny peníze, nicméně prostřednictvím dTestu nejsme schopni Vám pomoci. Prosíme Vás o zaslání čísla bankovního účtu na e-mail hotline@lidl.cz. Kolegové ze zákaznického servisu Váš bankovní účet do systému zadají a peníze Vám budou navráceny v co nejkratším možném termínu. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
K vyjádření zástupce Lidlu : na e-mail hotline & lidl.cz jsem psal již několik urgencí a vždy přišla pouze automaticky generovaná odpověd, že můj požadavek bude předán. Tak snad tentokrát budu mít více štěstí.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.