Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, dnes mě byla doručena zásilka do Domažlic, kurýrka mě telefonovala, a když jí řekl, že jsem v práci, tak začala hulákat, jak si můžu dovolit objednat balík, když vím, že nebudu doma, tak jsem jí řekl, že ať mi ho uloží na výdejní místo, styl baby v ulici msgre B. Staška, a ona mě řekla, že kam mě dá balík, nezáleží na mě, ale kde budou mít místo. A přitom, já když objednávám balík, tak jedině na Styl baby. Jestli jsem ho tam nepřesměroval, tak se omlouvám, ale to ještě neomlouvá jednání Vaší kurýrky. Uložila ho na firmu Sám sobě doktorem na Kozinova ulici č.p.44 a když jsem se potom zeptal paní ve styl baby, jestli má plnou kapacitu na balíky, tak řekla že ne, že má zaplnění 30%. Nechápu jednání vaší kurýrky.
Nechám to na Vás, ale nechápu, jak můžete zaměstnávat lidi, které jejich práce nebaví,a vylévají si svůj vztek na zákazníky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Domníváme se, že zde by měl spotřebitel (v případě, že došlo k pochybení dopravce) nárok na přiměřenou slevu, neboť zboží dostal, přestože bylo doručeno na jinou adresu.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.