Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 28. 3. 2014 jsem si zakoupil nový mobilní telefon Lenovo A706.
Při prvním spuštění výrobku jsem zjistil, že přístroj je jen částečně v českém jazyce. Toto jsem reklamoval na pobočce v Ústí nad Labem, bylo mi řečeno zaměstnancem společnosti, že se musí provést aktualizace softwaru telefonu a poté bude vše v češtině. Přes veškerou snahu se mi nepodařilo aktualizaci provést.
Dne 22. 8. 2014 jsem mobilní telefon reklamoval s rozbitým sluchátkem a zároveň jsem požádal o zaktualizování přístroje do českého jazyka. Dne 26. 8. 2014 (datum z reklamačního protokolu, není totožné s datem převzetí zásilky) jsem obdržel vyjádření technika, ve kterém je uvedeno:“výměna sluchátka, pro tento model není dostupná kompletní čeština“.
Dne 18. 9. 2014 jsem požádal o odstoupení od smlouvy, na základě zprávy „do telefonu nelze nahrát český jazyk“. Dne 6. 10. 2014 jsem obdržel vyjádření technika:„stav MT je v souladu s parametry výrobce, CZ je v souladu s parametry pro tento model, nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Nahrána poslední dostupná verze SW“.
Telefon po této reklamaci byl z velké části v češtině, avšak vykazoval chyby (nefunkčnost některých aplikací a při telefonování se měnila sama síla zvuku ve sluchátku).
Dne 7. 1. 2015 jsem předal mobilní telefon opět na reklamaci s rozbitým sluchátkem a při restartu telefonu do TN čeština zmizela i chyby aplikací. Při této reklamaci jsem požadoval odstoupení od kupní smlouvy. Ze dne 9. 1. 2015 je vyjádření technika. Zde bylo uvedeno:“výměna sluchátka. SW je v souladu s parametry daného modelu. Obnovení TN“. Dnes 21. 1. 2015 jsem obdržel telefon, opět s nekompletní češtinou.
Převážná část nastavení v tomto mobilní telefonu jsou v anglickém jazyce. Přístroj nelze plně využívat a nastavit.
Před zakoupením přístroje bylo na www stránkách prodejce uvedeno, že je přístroj v českém jazyce.
Děkuji
Lenovo A706
Žádám odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá za to, že věc nemá vady, tedy že má při převzetí ujednané nebo očekávané vlastnosti (v tomto případě, že software je v českém jazyce). Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že měla vadu již při převzetí. Spotřebitel má potom právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Dobrý den pane Týbl,
pošlete prosím kompletní balení na adresu:
CZC.CZ, s.r.o.
reklamační oddělení - p. Stýblo
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00
Ověříme stav telefonu a budeme Vás kontaktovat s řešením.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: vrácené peníze