Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5684Reklamace telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Martin Týbl

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 28. 3. 2014 jsem si zakoupil nový mobilní telefon Lenovo A706.
Při prvním spuštění výrobku jsem zjistil, že přístroj je jen částečně v českém jazyce. Toto jsem reklamoval na pobočce v Ústí nad Labem, bylo mi řečeno zaměstnancem společnosti, že se musí provést aktualizace softwaru telefonu a poté bude vše v češtině. Přes veškerou snahu se mi nepodařilo aktualizaci provést.
Dne 22. 8. 2014 jsem mobilní telefon reklamoval s rozbitým sluchátkem a zároveň jsem požádal o zaktualizování přístroje do českého jazyka. Dne 26. 8. 2014 (datum z reklamačního protokolu, není totožné s datem převzetí zásilky) jsem obdržel vyjádření technika, ve kterém je uvedeno:“výměna sluchátka, pro tento model není dostupná kompletní čeština“.
Dne 18. 9. 2014 jsem požádal o odstoupení od smlouvy, na základě zprávy „do telefonu nelze nahrát český jazyk“. Dne 6. 10. 2014 jsem obdržel vyjádření technika:„stav MT je v souladu s parametry výrobce, CZ je v souladu s parametry pro tento model, nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Nahrána poslední dostupná verze SW“.
Telefon po této reklamaci byl z velké části v češtině, avšak vykazoval chyby (nefunkčnost některých aplikací a při telefonování se měnila sama síla zvuku ve sluchátku).
Dne 7. 1. 2015 jsem předal mobilní telefon opět na reklamaci s rozbitým sluchátkem a při restartu telefonu do TN čeština zmizela i chyby aplikací. Při této reklamaci jsem požadoval odstoupení od kupní smlouvy. Ze dne 9. 1. 2015 je vyjádření technika. Zde bylo uvedeno:“výměna sluchátka. SW je v souladu s parametry daného modelu. Obnovení TN“. Dnes 21. 1. 2015 jsem obdržel telefon, opět s nekompletní češtinou.
Převážná část nastavení v tomto mobilní telefonu jsou v anglickém jazyce. Přístroj nelze plně využívat a nastavit.
Před zakoupením přístroje bylo na www stránkách prodejce uvedeno, že je přístroj v českém jazyce.

Děkuji


Produkt

Lenovo A706


Požadované řešení

Žádám odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 14:56, před 10 lety

Prodávající podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá za to, že věc nemá vady, tedy že má při převzetí ujednané nebo očekávané vlastnosti (v tomto případě, že software je v českém jazyce). Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že měla vadu již při převzetí. Spotřebitel má potom právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2015 16:01, před 10 lety

Dobrý den pane Týbl,

pošlete prosím kompletní balení na adresu:

CZC.CZ, s.r.o.
reklamační oddělení - p. Stýblo
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00

Ověříme stav telefonu a budeme Vás kontaktovat s řešením.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.3.2015 22:08, před 10 lety


Martin Týbl

Hodnocení:

Komentář: vrácené peníze