Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#56840Lži, lži a lži

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2022, před 3 lety

Jan Balcárek

Znění stížnosti

Obchod jsem kontaktoval před před 2 týdny skrz objednávku.
Byl v ní využitý promo dárkový poukaz za 500,- ale došlo ke stornu a 500 se rozdělila na 2 části.
Volal jsem na zákaznickou linku a slečna _jméno GDPR_ se mi stále asi 25x v celém hovoru pořád omlouvala a stále říkala, že zajistí obnovení poukazů a zajisti vytvoření objednávky a prý to bude ještě dnes.
Za 30min volá dobrý den moc se omlouvám, ale asi to bude na déle a tak váš problém předávám na kolegyni která tu bude do 20.00h a vše vyřeší.
Je 20.01 a nic, a 22:34 došlo ke stornování objednávky.
V sobotu volám znovu proč stále není poukaz obnoven čekání 34min na hudbě jsem si stihl uvařit řízek a kaši. Poté mi slečna sdělila, že se OMLOUVÁ , že tu jsou jen dvě, dále opět probíhalo samé. Moc se omlouvám a vyřešíme to.
Samozřejmě jsme se rozloučili s tím, že to udělá, ale myslíte že to udělala? :-D ne neudělala,
V neděli volám znovu a už vytočenej zda si ze mě dělají srandu. Slečna už asi 5 mi řekla, že se omlouvá, že to vidí co se děje a že kolegyňku ZAURGUJE.
Paní zkoušela plno možností dokonce vytvořila 300,- poukaz, ale jelikož na partnera funguje jen dárkový šek nikoliv slevový kupon tak se ji to nepodařilo.

V pondělí volám a už jsem byl fakt sprostý s tím, že chci kontakt na vedení. Nakonec jsem se po nátlaku s milou slečnou domluvil, že i když jsem měl v pátek dopravu zdarma a je pondělí a doprava je již zpoplatněná tak to uděláme tak že doplatím 80,- (79,- doprava + 1,- doplatek za objednávku) a ona mi v pátek jak bude v práci vystaví opravný doklad na 79,-.

No je středa zboží dorazilo.
Po rozbalení došlo ke zjištění že je jeden kyblík 1,-Kg bonbonů prasklý.
Ihned jsem to začal řešit.
Další den mi paní Jana. Š. z reklamace@mall.cz napsala, že kontaktujte odesílatele zda pošle nové zboží.
Že mám vyčkat, každopádně ještě před tímto emailem jsem volala na zákaznické centrum s tím, že mi slečna říkala, že se OMLOUVÁ a že jistě zajistíme nové zboží. Řekl jsem že ho vyhodím, že se cukr sype všude a ona ok. Neřekla, ne nechte si ho pošlete ho zpět. Neřekla nic.
Šlo to tedy do koše.

Další den píše paní Jana. Š. že to musím zaslat přes Zásilkovnu k ním.
Jelikož se jednalo o dárek tak jsem to potřeboval co nejdříve a jelikož Zásilkovna vrací Mall.cz vratky jen 1x týdně a to v pondělí, tak vy vyřízení a vrácení trvalo 1,5 týdne.
Nakonec jsem volal a řešil to že se mi to nelíbí že dělají problémy a naschváli a že jsem to vyhodil skrz to že jsem to řešil s paní a ta mi neřekla, že to nemám vyhazovat.

Nakonec po 5 denním řešení mi dnes 5.dubna paní Jana. Š. napsala email že mi během dneška pošle od odesílatele track na zasilkovnu a že zítra budu mít zboží.
Po 10min od přijetí tohoto emailu mi volá číslo od VšeVýhodně.cz. Zvedla to milá slečna s tím, že ví co se děje a že zavolá majiteli panu Ivo. L a že se s ním domluví, že bydlí kousek odemně a že by mi to z práce hodila ať to mám.
Po necelé hodině mi přijde email od VšeVýhodně kde pan L. píše že neexistuje a tak a tak a tak.

Nemůžu za to, že operátor mi sdělil že je v pořádku že to vyhazuji a že mi bude zaslané nové - náhradní.
Od přijetí mailu od pana L mi napsala paní Jana. Š že se omlouvá ale bohužel.

Tak když si toto přečtete připadá vám to normální?
Jako chápu je po aprýlu, ale baví vás si dělat srandu ze zákazníka? Nevím co budete mít za argumenty protože na toto lze říct jen jedno: Ano přiznáváme chybu a zařídíme zaslání bez nákladů z vaší strany na objednávku.

Protože nezlobte se, ale alza.cz nebo kdokoliv v životě jsem neměl takové problémy jako s vámi a to nakupuji poprvé a nejspíše i naposledy.

chování katastrofa, i když jsou hovory nahrávané tak lžou a nedodrží co slíbí. Zavoláte přesně v 17h? Ano pane Balcárku zavoláme a je 17:30 a furt nic.


Zajímá mě jak se k tomu postavíte a věřím, že najdeme společnou řeč.
Psal jsem panu CEO Janu Hanušovi na jan.hanus@the*********.cz + dalším z vedení.

Věřím, že kvůli 450,- nebudete dělat scény.

Pokud ani vašestížnosti.cz nepomohou tak se obracím na orgány.


Hezký den


Požadované řešení

Zaslání nového zboží.
Tak jak bylo slíbeno.
Jednám s Mall.cz nikoliv s VšeVýhodně.cz
Jak si to mezi sebou vyřeší mě nezajímá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2022 10:49, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že se (dle popisu) spotřebitel řídil pokyny prodávajícího, domníváme se, že by měl mít nárok na dodání nového zboží. Reklamace musí být obecně vyřízena ve 30denní lhůtě.

"Vyřídit reklamaci" v sobě zahrnuje i umožnění, aby spotřebitel mohl s reklamovanou věcí disponovat. To znamená, že v (obvykle) 30denní lhůtě by mělo být nejen rozhodnuto o reklamaci (zamítnuta nebo přijata), ale v této lhůtě by měla být reklamovaná věc také:
- buď připravena k vyzvednutí v rámci pracovní doby prodávajícího (o možnosti vyzvednutí však musí prodávající spotřebitele prokazatelně informovat),
- anebo doručena spotřebiteli v poslední den lhůty k vyřízení reklamace do místa jeho bydliště, pokud bylo mezi stranami smluveno, že prodávající věc spotřebiteli doručí.

Tyto závěry vyplývají jednak ze smyslu a účelu zákona, jednak např. z rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 10, č. j. 34 C 109/2017-32.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2022 12:38, před 3 lety

Dobrý den, pane Balcare, bohužel kontrolou hovoru na naší zákaznickou linku bylo zjištěno, že v žádném hovoru jste z naší strany neobdržel potvrzení, že zboží můžete zlikvidovat. Právě naopak, vždy jste byl upozorněn na to, že je potřeba vyčkat na informaci z našeho reklamačního oddělení. V rámci řešení Vám byla nabídnuta výměna zboží, nicméně jsme Vás tedy žádali o zaslání poškozeného.
Nicméně se Vám pokusíme v rámci řešení vyjít vstříc. Prověříme všechny možnosti a co nejdříve se Vám ozveme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2022 12:41, před 3 lety

Dobrý den, pane Balcare, bohužel kontrolou hovoru na naší zákaznickou linku bylo zjištěno, že v žádném hovoru jste z naší strany neobdržel potvrzení, že zboží můžete zlikvidovat. Právě naopak, vždy jste byl upozorněn na to, že je potřeba vyčkat na informaci z našeho reklamačního oddělení. V rámci řešení Vám byla nabídnuta výměna zboží, nicméně jsme Vás tedy žádali o zaslání poškozeného.
Nicméně se Vám pokusíme v rámci řešení vyjít vstříc. Prověříme všechny možnosti a co nejdříve se Vám ozveme. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2022 13:04, před 3 lety


Jan Balcárek

Dobrý den asi desetkrát jsem volal z jiného čísla každopádně mi bylo sděleno že mi pošlete náhradní nikdo mi neřekl že to budu muset vracet slečna se kterou jsem volal před dvouma týdnama ve čtvrtek mi řekla že mi pošlete náhradní že to není v takové vysoké částce takže to nemusím vracet jelikož zboží bylo prasklé a hlavně jsem to neměl do čeho zabalit nemám 150 krabic doma takže chci poslat dvě stejné nové děkuji. Tak jak bylo slíbené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2022 14:01, před 3 lety

Dobrý den, jak jsem Vám již uvedla, všechny hovory byly poslechnuty a toto v nich skutečně nezaznělo. O vyřízení Vás budeme co nejdříve informovat. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2022 14:25, před 3 lety


Jan Balcárek

Dobrý den v pořádku každopádně na mém telefonu jsou také hovory nahrávané a dvě nahrávky mám kde operátorka říká to co jsem Vám napsal Každopádně opravdu nerozumím tomu že chcete zajít až tak daleko že si chcete kazit jméno vůli 450 Kč opravdu vás nechápu pokud nějakým způsobem mi nevyjde vstříc a nedodržíte to co mi bylo slíbeno v monitorované m hovoru tak budu pokračovat dále bych být já majitel firmy tak se snažím aby zákazník byl spokojený vyděláte opak!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 08:48, před 3 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k vyjádření spotřebitele mohla vyjádřit.

Jestliže má spotřebitel možnost prokázat, že bylo zboží zlikvidováno na základě pokynů zaměstnance společnosti, jedná se o pochybení společnosti, neboť z § 430 občanského zákoníku lze dovodit, že jednání zaměstnance zavazuje jeho zaměstnavatele. Spotřebitel by poté měl nárok na dodání nového zboží.

Pokud však tuto skutečnost prokázat nemůže a společnost naopak prokáže, že takový pokyn spotřebitel neobdržel, nemůže se spotřebitel domáhat dodání nového zboží bez vad, neboť nejednal v souladu s pokyny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 10:24, před 3 lety

Dobrý den, se zákazníkem jsme se domluvili na kompromisu, tedy vrácení platby. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 10:37, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného vyjádření společnosti a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 11:09, před 3 lety


Jan Balcárek

Dobrý den, ano domluvili, ale zatím se nic neděje. Jakmile tak učiníte případ uzavřu.

Jen nechápu takové komplikace stejně mi vracíte peníze. To byl takový problém mi to zboží poslat nové?


Nyní tedy čekám na email s opravným dokladem a zde to uzavřu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 11:39, před 3 lety

Dobrý den, pane Balcárku, jakmile Vám platba bude odeslána, obdržíte na e-mail dobropis. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 11:40, před 3 lety


Jan Balcárek

a platba bude odeslaná kdy prosím? :-D

děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 13:04, před 3 lety

Dobrý den, nejpozději do pěti pracovních dnů. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 13:15, před 3 lety


Jan Balcárek

Ty vaše naschvály mě fakt fascinují. Místo toto aby se vše vyřešilo ke spokojenosti a rychle tak vše prodlužujete ještě!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 20:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Balcárku, krátce po poledni Vám byl na e-mail zaslaný dobropis k odeslané platbě. Tedy platba byla dnes odeslána. Prosím, počítejte s tím, že banka má na převod až dva pracovní dny. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2022 20:28, před 3 lety


Jan Balcárek

Dobrý den,
žádný email mi nepřišel.
Prosím tedy o poslání znovu.
Herzký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 22:34, před 3 lety

Dobrý den, pane Balcárku, dobropis jsem Vám zaslala na e-mail. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2022 09:39, před 3 lety


Jan Balcárek

Hodnocení:

Komentář: To co předvedla společnost Mall.cz jsem zažil poprvé a věřím, že to bylo i naposledy!
Pokud budou mít takové chování i přístup tak moc spokojených zákazníků mít nebudou.
Nerozumím tomu proč kolem 460,- které mi nakonec poslali dělali tolik problémů.
Nakonec mi stejně mohli poslat nové zboží.

Kazdopádně dTestu děkuji.

Hezký den

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
14.4.2022 15:39, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.