Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#56846Nestabilni Internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Sorin-Lucian Kindernay

Znění stížnosti

dobry den
bohuzel po 2 mesice jsem se rozhodl ukoncit smluvu s Nordic z duvodu ze jedno slibili a druhe dodrzovali.
kdyz ten internet nezvladne any obyc telku tak v domacnosti je uplne nepouzitelni. Objednal jsem si 5G 60MB rychlost no kazdo denne vypadky a rychlost klasla pod 10MB.
Reseni s nimi bez zlepseni sluzby coz mne mrzelo s takym pristupem od Nordic


Produkt

Nordic 5G


Požadované řešení

reseni je ukoncit smluvu a prejist k jineho poskytovatele internetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2022 09:55, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Výsledkem uznané reklamace může být zejména přiměřená sleva a poskytnutí služby bez vad. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Pokud spotřebitel v důsledku pochybení podnikatele nemůže využívat služby, které si platí, může také reklamovat vyúčtování. To lze učinit přímo u společnosti.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

U smlouvy uzavřené na dobu neurčitou a bez závazku se výpověď podává operátorovi podle jeho obchodních podmínek, které musí být v souladu se zákonem. Podmínky pro výpověď se u jednotlivých společností liší. Délka výpovědní doby smluv na dobu neurčitou bývá několik týdnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2022 12:42, před 3 lety

Spolu s touto zprávou evidujeme u zákazníka 3 podněty na technický problém se službou. Na základě prvního kontaktu Zákaznické linky byla Technickou podporou provedena vzdáleně konfigurace zařízení a zákazníkem byla potvrzena funkčnost služby. Tento krátkodobý problém se službou byl kompenzován slevou v rámci měsíčního vyúčtování.
Druhým kontaktem ze strany zákazníka byl email, po jehož předání se technikům nepodařilo se zákazníkem opakovaně spojit.
Nyní na základě tohoto podnětu, technik kontaktoval zákazníka s domluvou, že pokud by se komplikace s kvalitou služby vyskytla, bude zákazník kontaktovat Zákaznickou linku. V tu chvíli by technická podpora zajistila servisní šetření přímo u zákazníka. Momentálně tedy neevidujeme vzdáleně žádný problém na zákazníkově přípojce. V případě výskytu problému, budeme neodkladně řešit a případnou nekvalitu služby zákazníkovi kompenzovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:23, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.5.2022 14:42, před 3 lety


Sorin-Lucian Kindernay

Hodnocení: