Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.10.2014 jsem v eshopu NOTO objednala zboží v hodnotě 1049,- Kč. Objednávku č. 2014102004 mi společnost emailem potvrdila a zaslala podklady pro platbu převodem. Ještě téhož dne jsem objednávku bankovním převodem uhradila. Dne 22.10.2014 jsem se dotazovala na termín doručení a bylo mi sděleno, že předpokládaný termín vyřízení objednávky je 3.11.2014. Na další moji urgenci posunuli termín dodání na 10.11.2014. Společnost se v obchodních podmínkách zavazuje dodat zboží do 20ti dnů od objednání a to nedodržela. Z tohoto důvodu jsem 19.11.2014 zaslala společnosti Odstoupení od kupní smlouvy. Obratem mi odeslali potvrzení o stornu mé objednávky z důvodu nedostupnosti zboží a předání mého požadavku vrácení platby na jejich účetní oddělení. Od té doby jsem již zaslala dvě urgence (3.12.2014 a 7.1.2015) ale do dnešního dne mi peníze nevrátili. Dle recenzí nejsem bohužel jediná a nezbývá, než zaslat podnět ČOI k prověření tohoto eshopu a jeho praktik.
Okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |
Česká obchodní inspekce nevstupuje do soukromnoprávních vztahů. Přísluší jí kontrolovat pouze dodržování stanovených povinností.
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany si mají vrátit, co si navzájem plnily. V tomto případě jde o vrácení peněz spotřebitelce.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme ji písemně vyzvat k vrácení částky ve stanovené lhůtě. Výzvu je žádoucí odeslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.