Společnost


NOTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5685Nevrácení peněz po stornování objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Ingrid Křížová

Znění stížnosti

Dne 20.10.2014 jsem v eshopu NOTO objednala zboží v hodnotě 1049,- Kč. Objednávku č. 2014102004 mi společnost emailem potvrdila a zaslala podklady pro platbu převodem. Ještě téhož dne jsem objednávku bankovním převodem uhradila. Dne 22.10.2014 jsem se dotazovala na termín doručení a bylo mi sděleno, že předpokládaný termín vyřízení objednávky je 3.11.2014. Na další moji urgenci posunuli termín dodání na 10.11.2014. Společnost se v obchodních podmínkách zavazuje dodat zboží do 20ti dnů od objednání a to nedodržela. Z tohoto důvodu jsem 19.11.2014 zaslala společnosti Odstoupení od kupní smlouvy. Obratem mi odeslali potvrzení o stornu mé objednávky z důvodu nedostupnosti zboží a předání mého požadavku vrácení platby na jejich účetní oddělení. Od té doby jsem již zaslala dvě urgence (3.12.2014 a 7.1.2015) ale do dnešního dne mi peníze nevrátili. Dle recenzí nejsem bohužel jediná a nezbývá, než zaslat podnět ČOI k prověření tohoto eshopu a jeho praktik.


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 13:05, před 10 lety

Česká obchodní inspekce nevstupuje do soukromnoprávních vztahů. Přísluší jí kontrolovat pouze dodržování stanovených povinností.

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany si mají vrátit, co si navzájem plnily. V tomto případě jde o vrácení peněz spotřebitelce.

Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme ji písemně vyzvat k vrácení částky ve stanovené lhůtě. Výzvu je žádoucí odeslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 10:39, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.