Společnost


Rostislav Meier

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56850Neuskutečněné divadelní představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Renáta Musálková

Znění stížnosti

V roce 2021 jsem na portálu ticket365 zakoupila 2 vstupenky na divadelní představení Velké lásky v Málem Hotelu, číslo objednávky 49e7a970, bb6f019e, které se mělo uskutečnit 29. 5. 2021 v KD Frýdku -Místku.
Představení bylo překládáno z důvodu Covid opatření a pevný termín byl oznámen emailem od společnosti Ticket365 s datumem 20. 4. 2022.
Pro přesnější zjištění času konání akce jsem volala do KD a bylo mi oznámeno, že p. Meier je v insovlenčním řízení a k datu 22.11.2021 s ním KD ukončil smlouvu o pronájmu velkého sálu a příslušenství Kulturního domu Frýdek z důvodu jeho platební neschopnosti.
Takže se žádná akce nekoná, do společnosti se nedá dovolat, emaily se vracejí. Je nějaká šance jak dostat své penize za vstupenky zpět?


Požadované řešení

Vrácení ceny vstupenek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2022 11:45, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.