Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
při návratu z Egypta jsme si na letišti v Praze vyzvedli poškozené zavazadla, která jsme ihned na místě řádně reklamovali dne 24. září 2021 (registrováno pod č. *** / Poškozené zavazadlo.
Došlo k řádnému zaevidování a doložení fotodokumentace poškození (emailové komunikace manželky s reklamačním řízením ze dne 28. 9. 2021 a následný dotaz ze dne 4. 2. 2022 o způsobu vyřízení reklamace).
S ohledem na délku reklamace jsme byli 8. 2. 2022 odkázáni, aby jsme sami kontaktovali leteckou společnost Smartwings.
S ohledem na délku řešení reklamace, předpokládám, že letecká společnost reklamaci s takto dlouhým odstupem neuzná.
V době návratu měli poškozené zavazadla i známí, kteří letěli s námi a tito měli reklamaci řádně vyřešenou a obdrželi finanční kompenzaci za poškozené zavazadla.
Veškerou komunikaci, nafocené poškození zavazadel i let mohu doložit.
Děkuji za pomoc při vyřízení Našeho reklamačního řízení ohledně prokazatelně poškozených zavazadel.
S přáním hezkého zbytku dne
Josef Rokos
Uhrazení poškozených zavazadel dle nabízené a vybrané možnosti, úhrady finanční částky na Náš bankovní účet.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta řádně a ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Vhodným výsledkem uznané reklamace může být přiměřená sleva. Protože navíc došlo k poškození zavazadel, má spotřebitel právo na náhradu škody. Protože došlo ke škodě na převzaté věci, uplatní se § 2944 občanského zákoníku, nahradí poskytovatel služby její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Zároveň se domníváme, že reklamace nebyla vyřízena včas, neboť již trvá přes 6 měsíců.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.