Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
dne 12.3.2022 mě přišla sms o souhlasu s předplatným. Nic jsem si neobjednala tak jsem tomu nevěnovala pozornost, ale 19.3.2022 přišla další sms tak jsem informovala operátora, který mě sdělil že se jedná o podvodné sms a zablokoval mě služby třetích stran. Ncméně mě operátor naúčtoval 2x 99,-kč ve fakturaci.
Na lince mě stále tvrdí, že s třetí stranou smlouvu nemají a nic s tím nemohou dělat. Odkaz na stránky který mě poslaly je opět na sjednání nějakých služeb.
Předem děkuji za pomoc s řešením
Dana
Neobjednané služby
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb, což dle popisu učinil.
Jak je naznačeno v popisu - operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.