Společnost


Spark Networks Services GmbH

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56856Naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Barbora Ivičičová

Znění stížnosti

Dobrý den,

předplatila jsem pro rodinného příslušníka na půl roku VIP seznamku eDarling s tím, že po půl roce již nebudu chtít prodloužovat členství. Bohužel jsem si nevšimla emailu, který došel od seznamky s měsíčním předstihem, že se blíží konec onoho předplaceného roku a nabídky nového půlročního předplaceného. S tím, že pokud ho sama nezruším, automaticky se mi prodlouží. Všimla jsem si toho,až mi byly strhnuty peníze z účtu do Německa. Peníze byly strhnuty z účtu v půlce března.
Napsala jsem email na kontaktní email, bohužel neúspěšně. Email přikládám - viz dole.
Chci Vás poprosit, zda byste se pokusily peníze dostat zpět, nebo aspoň část. Bohužel žádný pádný argument nemám (prostře jsem si nepřečetla email)na vrácení peněz, možná by to šlo cestou "nějakou smírčí dohodou" (?).
Děkuji Ivičičová


Produkt

jedná se o placenou seznamku VIP


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2022 16:06, před 3 lety

Dle bodu 5 písm. b) obchodních podmínek společnosti (dostupných zde: https://www.edarling.cz/vseobecne-podminky) se VIP členství automaticky prodlužuje na stejně dlouhou dobu, na kterou bylo sjednáno dříve, přičemž tomu lze zabránit výpovědí.

Protože je tato skutečnost uvedena v obchodních podmínkách a spotřebitel byl informován i e-mailem, nedomníváme se, že by se jednalo o nepřiměřené jednání ze strany společnosti. Lze však kontaktovat společnost s žádostí o ukončení předčasně, kdy by společnost vrátila poměrnou část. Na to však spotřebitel nemá zákonný nárok - je to možné jen na bázi dohody.

Zároveň k výpovědi uvádíme, že dle bodu 5 písm. d) těchto obchodních podmínek "výpověď placeného (VIP) členství nabude účinnosti jen v případě, že ji provedete pomocí online formuláře v záložce “Členství”, nebo bude doručena v písemné formě (např. dopisem)."

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:06, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.