Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56858Neoprávněné účtování poplatku 499,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Tomáš Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych smlouvu vypověděl, ale bohužel, nevím, jaké stránky mi tento poplatek odebírá (ani na jaký email, přezdívku atd). Jediné co vím, že každý měsíc se mi odečítá 499,-

Stane se něco, když si změním kartu a nebudu tuto částku nadále platit?

Děkuji


Produkt

www.pdws.ch padiw ag ch


Požadované řešení

Rada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2022 22:57, před 3 lety

Spotřebitelovi doporučujeme, aby smlouvu vypověděl. Pokud spotřebitel nezná svoje údaje, které uvedl při registraci, doporučujeme spotřebitelovi, aby do výpovědi uvedl informace o provedené bankovní transakci (stržená částka, datum úhrady, případně další identifikační údaje uvedené v informacích o transakci). Výpověď je následně zapotřebí zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Výpověď by měl spotřebitel zaslat i prostřednictvím e-mailu na adresu support@datingcustomercare.com. Z preventivních důvodů by bylo rovněž možné zablokovat svou platební kartu, která slouží k úhradě placeného členství (samotná blokace karty bez odeslání výpovědi však smlouvu neukončuje).

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2022 08:11, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:00, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.