Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
rád bych smlouvu vypověděl, ale bohužel, nevím, jaké stránky mi tento poplatek odebírá (ani na jaký email, přezdívku atd). Jediné co vím, že každý měsíc se mi odečítá 499,-
Stane se něco, když si změním kartu a nebudu tuto částku nadále platit?
Děkuji
www.pdws.ch padiw ag ch
Rada
|
Tweet |
Spotřebitelovi doporučujeme, aby smlouvu vypověděl. Pokud spotřebitel nezná svoje údaje, které uvedl při registraci, doporučujeme spotřebitelovi, aby do výpovědi uvedl informace o provedené bankovní transakci (stržená částka, datum úhrady, případně další identifikační údaje uvedené v informacích o transakci). Výpověď je následně zapotřebí zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Výpověď by měl spotřebitel zaslat i prostřednictvím e-mailu na adresu support@datingcustomercare.com. Z preventivních důvodů by bylo rovněž možné zablokovat svou platební kartu, která slouží k úhradě placeného členství (samotná blokace karty bez odeslání výpovědi však smlouvu neukončuje).
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.