Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56861Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Jana Jarmarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
žádám o vrácení peněz 2x99,- Kč z nevyžádané reklamy přes Moje o2 s daty 30.3.2022 a 6.4 2022. Jedná se o "firmu" Wireless Works. Dnes jsem tyto platby zablokovala, v případě opakování neoprávněného stržení peněz budu nucena podat žalobu. Stížnost konzultována s firmou o2.


Produkt

jedná se o tel. č. 732 120 883


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz z důvodu uvedeného výše. Prosím kontaktujte mě s návrhem řešení na čísle 607 518 523 nebo mailem jana.jarmarova@email.cz
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti
Jana Jarmarová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 08:31, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.