Společnost


MND a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56865Neopravnene uctovani za nespotrebovany plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Irena Bruckner

Znění stížnosti

Firma MND uctovala:

1. MND Faktura cislo 1821108935, uctovano spotřeba 38 157 m³ - 38 753 m³
2. MND Faktura cislo 1821124545, uctovano spotřeba 38 753 m³ - 38 779 m³

Skutecny stav 38 548m3.

Došlo zde k pochybeni:

1. MND - uctovala za nespotrebovany plyn (plynoměr je venku před domem a přístupný ke kontrole)
2. MND firma nezkontrolovala skutečný stav na plynoměru. Dochází k nezákonnému obohacování a fakturovaní za nespotřebovaný plyn.


Produkt

Plyn


Požadované řešení

Zadam o vraceni přeplatku za 38779-38548 = 231m³ a to neprodleně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 08:58, před 3 lety

Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.