Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma MND uctovala:
1. MND Faktura cislo 1821108935, uctovano spotřeba 38 157 m³ - 38 753 m³
2. MND Faktura cislo 1821124545, uctovano spotřeba 38 753 m³ - 38 779 m³
Skutecny stav 38 548m3.
Došlo zde k pochybeni:
1. MND - uctovala za nespotrebovany plyn (plynoměr je venku před domem a přístupný ke kontrole)
2. MND firma nezkontrolovala skutečný stav na plynoměru. Dochází k nezákonnému obohacování a fakturovaní za nespotřebovaný plyn.
Plyn
Zadam o vraceni přeplatku za 38779-38548 = 231m³ a to neprodleně.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.