Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56866Neoprávněné strhávání poplatku za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před 3 lety

Jitka Fialová

Znění stížnosti

Dne 25.3.2022 mi od O2 přišla SMS, že jsem si aktivovala předplatné Buzz mobi ve výši 99 Kč týdně. Žádné aktivace si nejsem vědoma, snad mohlo jít o kliknutí omylem. Samozřejmě jsem neobdržela žádné potvrzení. Dostala jsem SMS zprávu, že předplatné lze zrušit na http://ay19.net/7yBjuV. Přes nespočet pokusů toto "předplatné" zrušit jsem nebya úspěšná, všechny pokusy skončily hlášením, že "V tuto chvíli nemůžeme zpracovat Váš požadavek na zrušení. Zkuste to prosím, později".
Jelikož jsem vyčerpala veškěré možnosti zrušení výše uvedného "předplatného" (o službu jsem nikdy nestála a nestojím), ráda bych poprosila o součinnost a pomoc v řešení.

Děkuji.


Požadované řešení

Zrušení "předplatného" a zablokování těchto služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:01, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.