Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.3.2022 mi od O2 přišla SMS, že jsem si aktivovala předplatné Buzz mobi ve výši 99 Kč týdně. Žádné aktivace si nejsem vědoma, snad mohlo jít o kliknutí omylem. Samozřejmě jsem neobdržela žádné potvrzení. Dostala jsem SMS zprávu, že předplatné lze zrušit na http://ay19.net/7yBjuV. Přes nespočet pokusů toto "předplatné" zrušit jsem nebya úspěšná, všechny pokusy skončily hlášením, že "V tuto chvíli nemůžeme zpracovat Váš požadavek na zrušení. Zkuste to prosím, později".
Jelikož jsem vyčerpala veškěré možnosti zrušení výše uvedného "předplatného" (o službu jsem nikdy nestála a nestojím), ráda bych poprosila o součinnost a pomoc v řešení.
Děkuji.
Zrušení "předplatného" a zablokování těchto služeb.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.