Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dne 03/24/2022 jsem zažádal o zrušení prémiového členství zasláním odstoupení od smlouvy na emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz. Bylo mi sděleno, že jsem neodstoupil v rámci 14 denní výpovědní doby a že se moje platba stále zpracovává a že pokud platba dojde bude členství zrušeno ke dni 18.4.2022. Od registrace a zaplacení členství jsem si byl nucen vyměnit kartu, jelikož mi přestala fungovat. Tuto věc jsem i v emailu společnosti sdělil a bylo mi sděleno, že mi vyresetovali platební údaje v účtu, ale já to tam nikde prostě nemůžu najít. Tuto skutečnost jsem opět napsal a od té doby nepřišla žádná odpověď. Prosím zda mi můžete s tímto nějak pomoci? Děkuji
be2, seznamovací společnost
zrušení účtu
|
Tweet |
Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.
Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.
Písemná výpověď musí být zaslána na:
a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;
b) fax: 420 227203713; nebo
c) email: zakaznickyservis@be2.cz.
Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.
Jestliže tedy spotřebitel podal písemnou výpověď podle výše uvedených pokynů, došlo k zániku závazku. Společnost tak nemá právo si nadále strhávat platby a je povinna vrátit platby učiněné po této výpovědi. V případě, že by tak neučinila, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, i přes to, že se snažím opravdu tento problém vyřešit a snažím se společnosti zaplatit, tak mi dnes došel tento email, kterému moc nerozumím. Je to jak kdyby vůbec nikdo nečetl předchozí komunikaci ve které se aktivně snažím tento problém vyřešit.
Email obdržen 8.4.2022:
¨Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud nemůžeme vyúčtovat částku za obnovení Vašeho prémiového členství, bude tento požadavek zaslán našemu internímu oddělení pohledávek. Před odesláním upomínky platby budou k původní částce připočteny poplatky za vymáhání platby.
Jakmile obdržíte platební upomínku, můžete se buď přihlásit na náš web a aktualizovat své platební údaje, abychom mohli částku vybrat nebo ji zaplatit přímo z Vaší banky.
Jakmile bude Vaše platba přijata, Vaše předplatné Prémiového členství bude zrušeno. Poté již nebudou účtovány žádné další platby. Vaše prémiové členství nebude obnoveno. Nemusíte zasílat nový požadavek o zrušení.
Pokud neobdržíme Vaši platbu do konečného termínu v upomínce k platbě, Váš případ může být zaslán externí agentuře pro vymáhání pohledávek. Toto může vést k dalším nákladům a nepříznivě ovlivnit Vaše kreditní hodnocení.¨
email který jsem ten stejný den odeslal na adresu michal.hlavacek@be2.cz
¨Dobrý den p. Hlaváček,
Již nějaký čas se snažím vypovědět smlouvu u be2, ale zatím bez úspěchu. Nejsem schopen zaplatit další částku za Premium účet, tak aby mi byl ukončen k 18.4. Během doby kdy jsem měl Premium u mě došlo ke změně platební karty, jelikož mi přestala fungovat bezkontaktní platba a i když mi podpora vyresetovala platební stránku, nejsem schopen, nebo nevidím kde tam můžu částku zaplatit. Snažím se tuto skutečnost opravdu řešit, ale jediné co mi došlo je, že když nezaplatím tak předáte dlužnou částku společnosti na vymáhání dlůhu… Nerozumím tomuto jednání, protože tuto situaci aktivně řeším.
Přikládám PrtScn toho co vidím v nastavení.
Děkuji za pomoc¨
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.