Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
obracím se na Vás se žádostí o informaci, pomoc.. Řeším se společností Vodafone výpovědní záležitost týkající se služby pevného internetu a TV. Původně tyto služby jsem měla u UPC a byly mi převedeny na Vodafone. Dne 1.3. došlo k výměně koncového zařízení jejich technikem. Vzhledem k tomu, že služby neodpovídaly kvalitě, kterou jsem očekávala, rozhodla jsem ukončit spolupráci a službu nadále nevyužívat.
Dle smlouvy o nájmu koncového zařízení č. *** se pod bodem 5. píše, že ukončit smlouvu je možné výpovědí s jednoměsíční výpovědí, písemnou dohodou smluvních stran či vrácením pronajatého koncového zařízení v prodejnách pronajímatele.
Na základě tohoto bodu jsem dne 8.3.2022 vrátila zařízení na internet a dne 22.3.2022 zařízení na TV v jejich prodejnách. Mezi tím jsem telefonovala a hovořila s operátory, kterými jsem byla na jedné straně ujišťována, že služby budou ukončeny, s tím, že zadali požadavek do jejich systému a na druhé straně, že jsou služby stále aktivní.
Když docházelo k převodu na Vodafone, přišly mi dvě faktury, které jsem samozřejmě zaplatila. (1 faktura č. *** částka 1350, 96 Kč a 2 faktura č. *** částka 1423 Kč). Tím došlo k přeplatku po odečtení běžné platby, kterou pravidelně platím (675,48) v částce ve výši 2098,48 Kč. To jsem opět konzultovatala s operátorku z Vodafone a ta mi potvrdila, že měla být placena pouze jedna faktura a částku ve výši 1350,96 mi zašlou na účet.
V současné chvíli nejen, že částka ve výši 1350,96 Kč nebyla připsána na můj účet, ale také zbytek přeplatku nebyl spotřebován do vyúčtování, které bylo zpracováno k 4.4.2022.
Navíc přišlo další vyúčtování (k 4.4.2922) na zaplacení služby, která je stále aktivní a přitom zařízení pro využívání služeb jsou řádně odevzdány.
Můžete mi prosím pomoci jak nejrychleji se mohu domoci k řádnému vyrovnání a ukončení za tyto služby? Domnívám se, že z mé strany jsem udělala vše, co bylo třeba.
Telefonicky jsem s operátory hovořila ve dnech: 18.3.2022, 24.3.2022, 5.4.2022 a 7.4.2022.
Č. zařízení: internet - AR2DBNEW - 80447483, TV - VFSTB2ENT - 90341133
Ukončení k datu odevzdání koncových zařízení tj. Internet k 8.3.2022 a TV k 22.3.2022 a vrácení přeplatku na můj účet.
|
Tweet |
Z popisu vyplývá, že spotřebitel smlouvu vypověděl. Na výpověď se zpravidla váže výpovědní doba, kdy je spotřebitel povinen dále hradit službu a podnikatel mu tuto službu musí nadále poskytovat. V uvedeném případě (dle popisu spotřebitele) činí výpovědní lhůta jeden měsíc - ten tedy spotřebitel musí po zaslání výpovědi uhradit "navíc", avšak může služby i nadále využívat. Z popisu dále vyplývá, že zaměstnanci zadali výpověď do systému a ponechali služby aktivní (aby byla dodržena výpovědní lhůta). Zároveň operátorka potvrdila, že faktury byly uhrazeny a bude vrácen přeplatek. Dle § 430 občanského zákoníku jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. nyní by tak mělo dojít k zániku závazku a vrácení zmíněného přeplatku.
Dle popisu a výše uvedeného se domníváme, že služby by nyní již aktivní být neměly a spotřebitelka uhradila potřebné poplatky. Mělo by jí tak být poskytnuto konečné vyúčtování a vrácen přeplatek.
Protože spotřebitel již služby nevyužívá (a po vrácení zařízení ani nemůže), má právo vyúčtování reklamovat. To lze učinit přímo u společnosti Vodafone.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Sadílková, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Stále nedořešeno. Služby sice konečně ukončeným, ale vyúčtování nepřevedeno na zaměstnanecký účet, jak bylo domluvenou. Po přihlášení na Vodafone účet pochopitelně z nic nejde najít a tak opět bude telefonická anabáze. Písemně s Vámi komunikuje pouze automat, no hrůza.
Dobrý den, paní Sadílková, mrzí mě, pokud se Vám záležitost nepodařilo dořešit. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktovala přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.