Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 15. 1. 2022 jsem si zakoupil Voucher Tandemový seskok nad Alpami ze 4 km i se záznamem, tento voucher měl platnost do 31. 3. 2022 s možností výběru termínu seskoku 12. – 13. 3., 19. – 20. 3., 26. – 27. 3. 2022. Byl zvolený termín 12.3.2022. CCa týden před stanoveným datem mě telefonicky kontaktoval poskytovatel, že nevlastní oprávnění k provozování seskoků v Rakousku a jejich získání bude trvat minimálně 2-3 týdny, což bylo pro mé potřeby nevyhovující a kontaktoval jsem dne 4. 3. 2022 Slevomat s dotazem jak postupovat a žádostí o odstoupení smlouvy, pracovníkem byla věc prošetřena a byla mi nabídnuta možnost refundace, s kterou jsem souhlasil, následně proběhl dne 28. 3. 2022 další telefonát s týmž pracovníkem Slevomatu, který mi opět potvrdil, že po uplynutí platnosti voucheru tj. 31. 3. 2022 mi po 7 dnech bude připsána částka ve formě kreditu na můj účet s možností využití na jakoukoliv jinou nabídku. Pracovníkem jsem byl ujištěn, že je vše nastaveno a nemusím se o nic starat a k 7. 4. 2022 bude kredit automaticky připsán. Dne 7. 4. 2022 jsem kontaktoval Slevomat, kde mi bylo sděleno, že byla prodloužena platnost voucheru až do 30. 11. 2022 a tedy nelze provést refundaci. Dle sdělení pracovnice Slevomatu mi byla zaslána informace emailem dne 31. 3. 2022 (bohužel jsem tuto zprávu nedohledal). K rodloužení platnosti voucheru jsem nedal jakýkoliv aktivní souhlas, naopak jsem několikrát aktivně požadoval a odsouhlasoval refundaci k 7. 4. 2022.Poskytovatel služby odmítá vrátit finanční prostředky, navíc ani v současné době nenabízí jediný termín tandemového seskoku v roce 2022. Dovoluji si Vás tímto požádat o radu jak v této věci postpovat? Mám za to že poskytovatel nabízel a nechal si zaplatit a služby v termínu kdy prokazatelně nebyl schopen tuto službu poskytnout. A ve spolupráci se Slevomatem svévolně bez jakéhokoliv souhlasu prodlužuje termín plnění. Předem moc děkuji. Hezký den
Tandemový seskok nad Alpami ze 4 km i se záznamem, poskytovatel volnypad.cz, Voucher zahrnuje Tandemový seskok nad Alpami pro 1 osobu Výška seskoku: 4000 m 30–50 vteřin volného pádu Po přistání obdržíte certifikát o absolvování Foto i videozáznam Termín seskoku v březnu: 12. – 13. 3., 19. – 20. 3., 26. – 27. 3. 2022
Provedení refundace v podobě kreditů nebo vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Krásný den, pane Fojte,
děkujeme za Vaši zprávu. Moc mě mrzí, že čerpání Vašeho voucheru provázely komplikace. Po prověření Vašeho požadavku jsem zjistila, že jste celou záležitost již s kolegou dořešil formou refundace, jak jste si přál. Věřím, že je tedy vše v pořádku. Pokud bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, neváhejte nás kontaktovat.
S přátelským pozdravem
Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Na základě vyjádření spotřebitele uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.