Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#56878Neprovedená refundace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2022, před 3 lety

Michal Fojt

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 15. 1. 2022 jsem si zakoupil Voucher Tandemový seskok nad Alpami ze 4 km i se záznamem, tento voucher měl platnost do 31. 3. 2022 s možností výběru termínu seskoku 12. – 13. 3., 19. – 20. 3., 26. – 27. 3. 2022. Byl zvolený termín 12.3.2022. CCa týden před stanoveným datem mě telefonicky kontaktoval poskytovatel, že nevlastní oprávnění k provozování seskoků v Rakousku a jejich získání bude trvat minimálně 2-3 týdny, což bylo pro mé potřeby nevyhovující a kontaktoval jsem dne 4. 3. 2022 Slevomat s dotazem jak postupovat a žádostí o odstoupení smlouvy, pracovníkem byla věc prošetřena a byla mi nabídnuta možnost refundace, s kterou jsem souhlasil, následně proběhl dne 28. 3. 2022 další telefonát s týmž pracovníkem Slevomatu, který mi opět potvrdil, že po uplynutí platnosti voucheru tj. 31. 3. 2022 mi po 7 dnech bude připsána částka ve formě kreditu na můj účet s možností využití na jakoukoliv jinou nabídku. Pracovníkem jsem byl ujištěn, že je vše nastaveno a nemusím se o nic starat a k 7. 4. 2022 bude kredit automaticky připsán. Dne 7. 4. 2022 jsem kontaktoval Slevomat, kde mi bylo sděleno, že byla prodloužena platnost voucheru až do 30. 11. 2022 a tedy nelze provést refundaci. Dle sdělení pracovnice Slevomatu mi byla zaslána informace emailem dne 31. 3. 2022 (bohužel jsem tuto zprávu nedohledal). K rodloužení platnosti voucheru jsem nedal jakýkoliv aktivní souhlas, naopak jsem několikrát aktivně požadoval a odsouhlasoval refundaci k 7. 4. 2022.Poskytovatel služby odmítá vrátit finanční prostředky, navíc ani v současné době nenabízí jediný termín tandemového seskoku v roce 2022. Dovoluji si Vás tímto požádat o radu jak v této věci postpovat? Mám za to že poskytovatel nabízel a nechal si zaplatit a služby v termínu kdy prokazatelně nebyl schopen tuto službu poskytnout. A ve spolupráci se Slevomatem svévolně bez jakéhokoliv souhlasu prodlužuje termín plnění. Předem moc děkuji. Hezký den


Produkt

Tandemový seskok nad Alpami ze 4 km i se záznamem, poskytovatel volnypad.cz, Voucher zahrnuje Tandemový seskok nad Alpami pro 1 osobu Výška seskoku: 4000 m 30–50 vteřin volného pádu Po přistání obdržíte certifikát o absolvování Foto i videozáznam Termín seskoku v březnu: 12. – 13. 3., 19. – 20. 3., 26. – 27. 3. 2022


Požadované řešení

Provedení refundace v podobě kreditů nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:48, před 3 lety

Bylo-li původní plnění spotřebitele poskytnuto v peněžních prostředcích, a následně vznikl nárok na vrácení tohoto plnění, kterému bylo vyhověno, má spotřebitel nárok na vydání tohoto plnění zpět ve stejné formě, v jaké ho poskytl. Jinými slovy, poskytnutí voucheru nebo kreditu je možné jen tehdy, bylo-li v této formě poskytnuto původní plnění.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2022 10:24, před 3 lety

Krásný den, pane Fojte,
děkujeme za Vaši zprávu. Moc mě mrzí, že čerpání Vašeho voucheru provázely komplikace. Po prověření Vašeho požadavku jsem zjistila, že jste celou záležitost již s kolegou dořešil formou refundace, jak jste si přál. Věřím, že je tedy vše v pořádku. Pokud bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, neváhejte nás kontaktovat.

S přátelským pozdravem
Kateřina Skalníková, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2022 23:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2022 06:07, před 3 lety


Michal Fojt

Hodnocení:

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
29.5.2022 14:02, před 3 lety

Na základě vyjádření spotřebitele uzavíráme stížnost s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.