Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5688Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2015, před 10 lety

Pavel Nemetz

Znění stížnosti

Dne 11.6.2013 jsem zakoupil Ntb Samsung NP350E5C.Dne 25.12.2014 přestalo fungovat nabíjení baterie,a z toho důvodu musí být Ntb stále zapojen v síti.6.1.2015 jsem zanesl baterii na místo, kde jsem výrobek zakoupil a podal žádost o reklamaci.16.1.2015 jsem obdržel vyrozumnění že reklamace se zamítá z důvodu záruky na baterii jen 6 měsíců.Po dotazu u firmy Samsung mi bylo sděleno že záruka je 2 roky.


Produkt

Ntb Samsung NP350E5C-S06CZ


Požadované řešení

Výměna baterie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 15:47, před 10 lety

V případě spotřebního zboží je možné uplatnit záruku za vady, pokud se vada projeví ve lhůtě 24 měsíců. Ujednání omezující uplatnění práva z odpovědnosti za vady, tedy např. zkracující záruční dobu, by byla neplatná v souladu s § 627 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, kterým se uvedená smlouva řídí.

Jestliže tedy podnikatel zamítl reklamaci z důvodu, že se na součást věci vztahuje kratší než 24měsíční záruční doba, je třeba takové zamítnutí rozporovat s poukazem na zákonnou úpravu a požadovat posouzení vady věci ve 30 denní lhůtě od uplatnění reklamace.

V případě, že se vada týká jen součásti věci, může spotřebitel žádat její výměnu.
Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:26, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.