Společnost


Zalando SE

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56881Uvedení zákazníka do omylu- machinace s platbou objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2022, před 3 lety

Michail Vačajev

Znění stížnosti

Dobrý den, rad bych se zde podělil o následující zkušenost s e-shopem Zalando.
Objednal jsem si zboží jako každý jiný a zaplatil jsem kartou prostřednictvím on-line platby.
Po čtrnácti dnech při kontrole osobního konta jsem si všiml, že peníze, původně zablokované platbou za tuto objednávku se nestrhli. Jako každý normální a poctivý člověk jsem obratem kontaktoval zákaznickou podporu prostřednictvím chatu v aplikaci- kde mi bylo sděleno, že se nemám o nic starat a že ta platba proběhne automatický. V zápětí, však, jsem obdržel e-mail od Zalanda s prosbou o úhradu objednávky prostřednictvím bankovního převodu- což jsem bezodkladně provedl.
Následující den vidím, že se odepsala i ta původní platba - tudíž platí to co rekla paní z podpory během vstupní konverzace.
Opět kontaktování zákaznické podporu Snažím se vyřešit situaci a prosím o vracení té druhé platby kterou jsem v podstatě provedl omylem, do kterého mně uvedli specialisté e-shopu- jako odpověď dostávám aroganci, neúčast a úplnou nekompetenci- konečně slyším : peníze dostanete v průběhu pěti pracovních dnů.

Po uplynutí pěti dnů nic- znovu prosím o informace, ovšem odpověď je úžasná - z neznámých důvodu jsme vám vaše peníze neodeslali - a nevíme kdy je vám vrátíme - předáme váš případ znovu na další oddělení , ale MUSÍTE SI POČKAT - nejste první v pořadí … nikdo nikde, neřeší se nic. A vaše peníze máme avšak nevíme zda je dostanete nebo nikoliv.
Jednání zákaznické podpory : hrubé, operátorky mají pocit absolutní beztrestnosti, a člověk na druhým konci je prostě blbec.
Obrátil jsem se i na tu platformu pro řešení sporu.
Prosím pozor na platby - minimálně pří jakékoliv pochybnosti existuje možnost že vás uvedou do omylu.


Produkt

Objednávka oblečení přes e-shop


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:56, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:25, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.