Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
27.3.2022 jsem obdržela SMS, že potvrzují platbu pro Buzzmobi ve výši 99,- Kč za Gaming za týden. Přehled plateb a nastavení platebních služeb, že naleznu na moje O2. Předplatné na buzz mobi nebylo možno zrušit, na stránkách tlačítko pro zrušení nefungovalo. Protože mám platby přes internet v O2 blokovány, byla jsem velmi překvapena, že druhá SMS mi oznamovala 3.4.2022, že mi platba ceně 99 Kč byla stržena. Také dnešní vyúčtování O2 potvrdilo odečtení částky 99,- Kč.
Chtěla bych uvést, že jsem si nic neobjednávala, nic vědomě neaktivovala.
Chtěli bych okamžitě registraci zrušit a strhávání poplatku 99,- Kč / týden zastavit. Děkuji Ing. Zuzana Bandochová
Okamžutě zastavit strhávání předplatného, případně vrátit stržení peníze
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.