Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#56889Bourané auto vpředu i vzadu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Filip Prekop

Znění stížnosti

Vyhlédl jsem si v inzerátu automobil Citroen DS5. Bylo to AAA AUTO, nebo také AURES HOLDING. Inzerát byl samozřejmě napsaný precizně, žádné vady, nebylo bourané, atd. Zkrátka vše TOP. Citroena jsem si vzal na splátky, protože cena byla přívětivá.
190 000 Kč byla cena pro úvěr a tuším, že pevná cena byla 240 000 Kč. Doma jsem se v klidu koukal na smlouvu a všiml jsem si, že žádná sleva vůbec není. Po 14 dnech jsem nechal vyměnit zadní brzdy a když jsem si pro auto šel mechanik mi říká, že vpředu i vzadu jsou lakovaný nárazníky a kufr a spoustu nových plastů v motorovém prostoru s odlišným datem, než kdy automobil byl uveden do provozu. Po detailním zkoumání jsem objevil spoustu laku, na místech kde vůbec lak být nemá. A spoustu dalších detailů, které odpovídají bouranému autu. Ještě chápu,že předchozí majitel havárii zatajil. Ale co nepochopím je, že velikán jako je AAA AUTO, má řadu automechaniků a expertů, kteří musí provézt kontrolu vozu. Samozřejmě,že o všem AAA AUTO/AURES HOLDING vědělo a záměrně dalo bouraný automobil do prodeje, pod značkou NEBOURANÉ a TOP STAV. Po té jsem napsal několik emailu do tohoto bazaru, že chci reklamaci. A odpovědí mi bylo jen to, že jsem podepsal papír, kde jsem byl se stavem automobilů seznámen. Tohle je do očí bijící KLAMNÉ JEDNÁNÍ A PODVOD na zákazníka. Na závěr ještě dodám, že jsem navrhl vyměnit tento bouraný Citroen, za stejný typ, ale už jsem se žádné odpovědi nedočkal.

Pokud můžu poradit, nekupujte v AAA AUTO/AURES HOLDING. Existuje spousty seriózních bazarů, ale tento rozhodně seriózní není.

!!!!! Jsou to PODVODNÍCI a LHÁŘI !!!!!


Produkt

Citroen DS5 2.0 BlueHDi, r.v. 2013, prodejna AAA AUTO STARÁ OVČÁRNA, SOKOLOV


Požadované řešení

Požaduji pouze reklamaci. Respektive výměnu za stejný automobil


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:37, před 3 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné. Je-li u automobilu uvedeno, že nebyl bourán, ačkoliv opak je (patrně, dle tvrzení spotřebitele) pravdou, jedná se o skrytou a podstatnou vadu.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2022 18:16, před 3 lety

Vážený pane Prekope,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2022 20:02, před 3 lety


Filip Prekop

6E0 7967

Dobrý den,
Nevim co chcete prověřovat, když na straně Vašeho bazaru bude vše v pořádku.
Pochybuju, že by jste napsala pravd, kdyby stě to měli prověřené.
Je nesmysl, aby vy jste o tom nevěděli, když děláte prohlídky vozů do nejmenšího puntíku.
Já jsem se kvůli tomu parádně zadlužil. To auto se mi začíná pomalu rozpadat pod rukama.
První měsíc jezdilo a chovalo se celkem perfektně na 9 let staré auto.
A pak jak když mrsknes proutkem.
Co umíte ale opravdu perfektně je, dát auto na nějaký čas do perfektního stavu.
Pokud to nevyjde tady. Budu si muset vzít advokáta, protože takhle by mě to psychicky zničilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2022 11:58, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost. Tímto bychom rádi k úvodnímu vyjádření ještě doplnili toto:

V tomto konkrétním případě je navíc možné uvažovat i o alternativním postupu mimo standardní reklamační řízení - a to sice o namítání uvedení v omyl (§ 583 občanského zákoníku), v důsledku kterého spotřebitel uzavřel smlouvu, kterou by jinak nikdy neuzavřel. Taková smlouva by byla neplatná. V takovém případě by spotřebitel vrátil podnikateli auto, zatímco podnikatel by mu vrátil peníze. Zjednodušeně řečeno by zkrátka se obnovil stav před uzavřením smlouvy.

Jelikož byla společnosti sdělena poznávací značka, přeřazujeme na ni stížnost zpět, aby měla možnost reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2022 22:41, před 3 lety

Vážený pane Prekope,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vady, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 14:27, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, nastínění dalších kroků (např. ČOI či soud), případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 23:50, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.