Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodavatel-prodejce USB Flash disku 32 GB virtuálníobchody v Hronově nereaguje na reklamaci. Dne 12.1. jsem zaslal následující reklamaci, ale bez odezvy!!
Dobrý den, přes Slevomix jsem si koncem srpna 2014 objednal USB flash disk 32 GB - číslo objednávky 3609972014. Po zaplaceni požadované částky - cena disku + poštovné a balné - úhrnem 299, - Kč (bankovním převodem) dne 29.8.2014 a po následném obdržení voucheru NAK00201zrffyevx a po jeho uplatnění v e-shopu Hronov jsem obdržel v pořádku požadovaný flash disk. Po zběžné zkoušce (zkopíroval jsem několik větších souborů a ty byly OK) jsem na disk odložil dočasně velký balík dat (téměř zaplněn celý disk). Potřeboval jsem vyčistit PC a následně data opět zkopírovat do PC. Včera to byl pro mne šok, protože se mi podařilo stáhnout jen několik souborů a ostatní byly KO (v celém rozsahu souboru samé nuly !!! Po vyzkoušení v jiném PC již hlásilo: Disk je třeba naformátovat. Bylo mi jasné, že jsem o všechna uložená data přišel!! Tak jsem tedy provedl formátování. Rychlé fungovalo, ale zevrubné pomalé nikdy neprošlo do konce (použil jsem více programů na formátování). Po rychlém formátování byl sice disk zdánlivě OK, ale z levného disku 32 GB se stal značně předražený flash disk 4 GB!!! Tolik bylo jen na disku funkčního prostoru. Nemám tedy již důvěru k záhadné značce YDI. Jaký nebo jaké flash disky (16 GB) mne můžete v ceně 245, -Kč nabídnout? Předem děkuji za vyřízení mé reklamace.
S pozdravem
Otto Scheufler
USB flash disk 32 GB typ YDI celokovový plášť-lze uložit jen cca 4 GB!!!
Vrátit peníze nebo vyměnit za zaručeně funkční USB Flash disk(y) ve výši zaplacené částky.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel může od smlouvy odstoupit z důvodu marného uplynutí lhůty. Podstatné je, zda může spotřebitel prokázat uplatnění reklamace. Nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě je také správním deliktem, za který může být prodávajícímu uložena pokuta. Spotřebitel v tomto ohledu může podat podnět České obchodní inspekci.
Spotřebitel se při odstoupení může inspirovat tímto vzorovým dopisem: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.