Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56894Špatná komunikace při řešení neshod zboží doručeného a objednaného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Veronika Partlova

Znění stížnosti

Objednané a zaplacené zboží se neshodovali se zbožím doručeným. Ihned jsem kontaktovala zákaznický servis. Na základě telefonátu mi přišel email, abych doručené zboží vyfotila a popsala problém. Toto jsem během dne udělala a email odeslala. Bez reakce. Následně jsem se dvakrát znovu připomněla. Opět bez reakce. Žádám tedy o vrácení peněz a zorganizování dopravy od společnosti. Reakci čekám pravděpodobně opět marně.

Prosím o nějakou reakci alespoň touto cestou.

S pozdravem

Partlová


Požadované řešení

Vrácení zboží i peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 10:39, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 11:02, před 3 lety

Dobrý den, paní Partlová. Mrzí nás komplikace, které popisujete, nicméně Vám doporučujeme se znovu obrátit na zákaznický servis, který s Vámi požadavek dořeší, pokud je ovšem Váš podnět řešen na vyšší instanci je nutné vyčkat na vyjádření. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají odpovědní kolegové denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků prodloužit. Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 23:46, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 14:21, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.