Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Jsou mi zde neustále mazány věci dnes i s výhrůžkou blokování účtu za účelem komerční prodej.
Jelikož prodávám oblečení celé rodiny je toho hodně co nabízet, nakonec od toho jsou stránky určené!
Nikde není uvedeno kolik toho mohu prodat čili když prodám více je mi vyhrožováno.
Jsem slušný prodávající, nikdy jsem nikoho neokradla,nebo nepodvedla!
Věci poctivě a pracně nafotím a vystavím a protože mají visačku důkaz o tom, že jsou nenošené jsou mi smazány.
Opět není uvedeno, že když koupím věc která mi nevyhovuje nebo někomu z mého okolí tudíž má visačku, že ji nemohu prodat.
Někdy je to opravdu pracné, vše nafotit,popsat, změřit atd.
Proto neustálé mazání předmětů poškozuje každého dobrého prodávajícího.
Systém mi neříká kolik toho mohu nabídnout,kolik prodat a v kolonce vystavování je Nové s V. proč je tedy věc smazána s výhrůžkou blokování účtu.
Chtělo by to vysvětlení proč? čeho, kolik?
Děkuji za vysvětlení!!
Již jsem i psala stížnost
Mazání předmětů
Vysvětlit proč se slušným uživatelům vyhrožuje a mažou se jim předměty.
Pokud je to nevyhnutelné, účet si zablokujte,potom je tedy i reklama v televizi podvodná.
Děkuji
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.