Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56902Neoprávněný příkaz ke stržení zálohy za plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Helena Plassová

Znění stížnosti

Neoprávněně byl zadán příkaz na SIPO ke stržení platby za plyn mé matce, které je 86 let. Nikdo si asi neumí představit, co to s ní dělá, když jí někdo takto drze okrádá . SIPO platí přes účet , tím pádem nikdo, ani ČP , ani spořitelna nejsou schopni neoprávněnou položku vyškrtnout. Starou ženskou, která na víc špatně chodí, honí od čerta k ďáblu.
Zajímalo by mne, kde a jak jste přišli k jejím údajům.


Produkt

SIPO - Plyn - ELGAS - 605726


Požadované řešení

Požaduji, řádnou omluvu takto postiženým zákazníkům a ujištění, že se toto již nebude opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 09:27, před 3 lety

Strhl-li si a zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:20, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.