Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Neoprávněně byl zadán příkaz na SIPO ke stržení platby za plyn mé matce, které je 86 let. Nikdo si asi neumí představit, co to s ní dělá, když jí někdo takto drze okrádá . SIPO platí přes účet , tím pádem nikdo, ani ČP , ani spořitelna nejsou schopni neoprávněnou položku vyškrtnout. Starou ženskou, která na víc špatně chodí, honí od čerta k ďáblu.
Zajímalo by mne, kde a jak jste přišli k jejím údajům.
SIPO - Plyn - ELGAS - 605726
Požaduji, řádnou omluvu takto postiženým zákazníkům a ujištění, že se toto již nebude opakovat.
|
Tweet |
Strhl-li si a zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.