Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zakoupila jsem od shora uvedené společnosti telefon Apple iPhone SE /2020/ 64GB za cenu 8929 korun.V nabídce a na daňovém dokladu nebyla žádná zmínka o tom,že by měl být repasovaný. Na dovolené se mi nešťastnou náhodou dostala do telefonu voda a telefon jsem si v opravně nechala vysušit.Opravář se mě zeptal, zda vím, že telefon je repasovaný, neboť na něm byly 2 plomby a razítko "HBR" na
přední desce, která se musela v důsledku namočení vyměnit.Sdělil mi též, že takovýto telefon měl být ca o 4000 levnější.Obrátila jsem se na ČOI a popsala můj problém. Na tuto reklamaci se ozvala firma SMARTONIX, která požaduje zaslání telefonu,odhlášení od účtu, odblokování, atd.s tím, že mi nemohou garantovat,že při otevírání telefonu nebude poškozen. Jsem starší osoba, která si tyto úkony neumí udělat sama, navíc náhradní telefon nevlastním a stále telefon potřebuji.Jak zjišťuji dle jiných reklamací nejsem první a asi ani poslední, která této společnosti naletěla. Mám vůbec nějakou šanci na positivní vyřešení mé reklamace? Jak je možné že tato firma pod vedením Vietnamce může i přes tolik stížností dále podvádět slušné lidi.
Vše popsáno shora.
Vrácení rozdílu mezi novým a repasovaným telefonem.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
nikoho s tímto jménem v našich objednávkách neevidujeme. Kontaktujte nás prosím na email, který naleznete na daňovém dokladu, s reklamací vám rádi poradíme. Všem, kdo by měli potřebu reklamovat nebo měli jakýkoli problém, stačí napsat na daný e-mail, který pro ten účel uvádíme přímo na fakturu. Odpovídáme během pár hodin, téměř vždy to stihneme do 1 pracovního dne. Naopak odpovědi na tomto portálu nám většinou zaberou delší dobu, protože jsou zde zveřejňovány s několikadenním zpožděním až po odpovědi administrátorem dtestu.
INFORMACE PRO PŘÍPADNÉ REKLAMUJÍCÍ: Na tomto portálu nám bohužel ve velkém množství případů píšou lidé, které dle jména v objednávkách nelze vůbec najít a následně se po naší reakci na "stížnost" ani neozvou. Nevíme, kdo takové zprávy píše, ale všem, kdo potřebují řešit skutečný problém, jsme samozřejmě k dispozici. Pokud tedy od nás máte zboží, není problém napsat na e-mail uvedený na faktuře nebo v potvrzení objednávky a spojit se s námi, což je nejrychlejší cesta. Reklamační postup, případně postup pro odstoupení od smlouvy, je u nás naprosto standardní a odpovídáme běžně v pracovní době během několika hodin, nejpozději do druhého dne.
Děkujeme
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.