Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56906Neautorizovaná platba 2x99 Kč z účtu mého mobilního telefonu u O2 společností Wireless Works pro Mobile-Maestro

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Stanislava Studihrad Hantonová

Znění stížnosti

Obdržela jsem info sms od O2, že jsem "právě odsouhlasila platbu přes Wireless Works ve výši 99,0 CZK za předplatné". Zároveň také oznámení od společnosti Mobile-Maestro z čísla 10000, že jsem se "přihasila k předplatnému 99Kč týdně".
Ničeho takového si nejsem vědoma. Na Mobile-Maestro jsem se samozřejmě nedovolala.
Dovolala jsem se na reklamační linku O2, kde odmítli přijmout následující reklamaci: platby mnou nebyly odsouhlaseny, pokud mi nedoložíte, že k nim mou autorizaci máte, žádám vrácení obou plateb. Reklamaci přijmout odmítli, doložit patrně schopni nejsou. Nabídli mi raději, že mi částky kreditují (ovšem bez reklamace).
Dle mého se to jeví tak, že O2 provádí tyto úhrady s vědomím toho, že o nich jejich zákazníci nemají zdání.

Co z toho plyne:
Wireless Works + Mobile-Maestro se jeví jako zjevný podvod nebo alespoň nekalá agresivní praktika, kterou dělají z nic netušících lidí předplatitele svých služeb (jakých vlastně?)
O2 sjednalo s těmito firmami takové podmínky, které firmám toto konání umožňují a platí z účtů svých klientů služby, které si klienti s největší pravděpodobností neobjednali


Produkt

předplatné 99Kč týden - nevím, o jakou službu se jedná, protože jsem si ji neobjednávala


Požadované řešení

Prověřit praktiky Wireless Works + Mobile-Maestro
Prověřit způsob autorizace plateb pro tyto společnosti mobilními operátory (jmenovitá zkušenost je s O2)
Prověřit odmítnutí přijetí reklamace operátorkou na reklamační lince 02


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 10:16, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.