Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, chci si stěžovat na neschopnost zrušení internetového připojení u vodafonu. Protože od Prosince 2021 to rušíme, už máme i vrácené přístroje a je duben a neustále nám to chodí ve vyúčtování sipo i přestože jsem to byl 3x rušit.
Vodafone instenet
je zde nějaká ochrana spotřebitele ?
|
Tweet |
Výpověď smlouvy je jednostranným právním úkonem - není tedy potřeba souhlas druhé strany. Závazek poté zanikne uplynutím výpovědní doby. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, avšak podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat.
Nevíme, jakou výpovědní dobu má tento konkrétní závazek, avšak u podobných případů jsme se setkali s výpovědní dobou jednoho měsíce. Jestliže výpovědní doba již uplynula, není spotřebitel povinen nadále platit - bránit se může právě zaslanou výpovědí.
Jestliže spotřebiteli stále chodí vyúčtování, může jej reklamovat přímo u společnosti.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Houžvo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Teprve až po vyhrožovaní o oznamení na telekomunikační úřad se to podařilo zrušit ! Vodafone je opravdu hrozný protože jsme byli ve výpovědi od prosimce a teprve až v dubnu nám jej přestali účtovat ! Opravdu ukazkové nekalé praktiky v praxi.
Dobrý den, pane Houžvo, jsem ráda, že se vše podařilo dořešit. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.