Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#56908Neuhrazená faktura s administrativním poplatkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Eva Svobodová

Znění stížnosti

Od společnosti NaturaMed byl mi byl zaslán dopis,že jim dlužím peníze za produkty,které jsem nikdy neobjednávala ani je nedostala a nebýt telefonického hovoru ani bych nevěděla o jaké produkty se vlastně jedná..dostala jsem od společnosti jen dopis s upozorněním na dlužnou částku..toto všechno musela objednat 3 mě neznámá osoba na mojí bývalou pozměněnou adresu a já s tímto nemám absolutně nic společného..mj..od poštovní doručovatelky,která by musela v poštovní schránce zanechat lístek,též nic nebylo..č.faktury je 12292604 a V.symbol 2030473, doufám že společnost zašle fakturu tomu,komu náleží ale já s tímto nemám absolutně nic společného.


Požadované řešení

Vyřešení podané stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 10:45, před 3 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2022 10:31, před 3 lety

Vážená paní Svobodová, děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela prostřednictvím našich webových stránek objednávky produktů Vitamín D3 VitaSoalris a ŽenŠen Energy+, které byly naší společnosti zaslány dne 13.1.2022, respektive 14.2.2022. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že objednávky musela učinit 3. osoba, což je pro nás naprosto nepřípustné a jedná se tak o porušení našich obchodních podmínek. Zákaznický účet jsme zablokovali a osobní údaje byly předány k výmazu. Vás, respektive osobu, na kterou vznikl zákaznický účet tudíž nebudeme více adresně kontaktovat. Ráda bych Vás také informovala, že na zákaznickém účtu evidujeme úhradu ve výši 119,- Kč - tuto úhradu bychom rádi poukázali zpět na Váš bankovní účet. Požádáme Vás tedy o zaslání čísla účtu a to na emailovou adresu marta@naturamed.cz. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem Naturamed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 13:45, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 14:25, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.