Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od společnosti NaturaMed byl mi byl zaslán dopis,že jim dlužím peníze za produkty,které jsem nikdy neobjednávala ani je nedostala a nebýt telefonického hovoru ani bych nevěděla o jaké produkty se vlastně jedná..dostala jsem od společnosti jen dopis s upozorněním na dlužnou částku..toto všechno musela objednat 3 mě neznámá osoba na mojí bývalou pozměněnou adresu a já s tímto nemám absolutně nic společného..mj..od poštovní doručovatelky,která by musela v poštovní schránce zanechat lístek,též nic nebylo..č.faktury je 12292604 a V.symbol 2030473, doufám že společnost zašle fakturu tomu,komu náleží ale já s tímto nemám absolutně nic společného.
Vyřešení podané stížnosti.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážená paní Svobodová, děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela prostřednictvím našich webových stránek objednávky produktů Vitamín D3 VitaSoalris a ŽenŠen Energy+, které byly naší společnosti zaslány dne 13.1.2022, respektive 14.2.2022. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že objednávky musela učinit 3. osoba, což je pro nás naprosto nepřípustné a jedná se tak o porušení našich obchodních podmínek. Zákaznický účet jsme zablokovali a osobní údaje byly předány k výmazu. Vás, respektive osobu, na kterou vznikl zákaznický účet tudíž nebudeme více adresně kontaktovat. Ráda bych Vás také informovala, že na zákaznickém účtu evidujeme úhradu ve výši 119,- Kč - tuto úhradu bychom rádi poukázali zpět na Váš bankovní účet. Požádáme Vás tedy o zaslání čísla účtu a to na emailovou adresu marta@naturamed.cz. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem Naturamed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.