Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#56910Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před 3 lety

Jaroslava Spilkova

Znění stížnosti

Objednaná kuchyňská linka a obývací stěna.
Dne 25.3. přišla radostná zpráva že bylo zboží expedováno. Že nás bude kontaktovat dopravce. Do dnešního dne 8.4. se nic neděje. Včera jsem volala na linku, paní mi udělila že od 25.3. je zboží na výdejně a nechápe proč nám kuchyň nedodali.Dala mi telefon na výdejnu Prostějov ať si tam zavolám.V Prostějově na výdejně mi bylo zděleno že kuchyň tam není.


Produkt

Katastrální jednání. Nedodání a samá lež.


Požadované řešení

Dodání zboží které je zaplaceno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 10:55, před 3 lety

Po uzavření smlouvy má spotřebitel povinnost uhradit kupní cenu zboží (případně zálohu), není-li domluveno jinak. V návaznosti na to má prodávající povinnost objednané zboží dodat. Obecně platí, že tak musí učinit ve 30denní lhůtě, není-li domluveno jinak. V uvedeném případě bylo domluveno dodání do 15 dnů. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo dodáno ve lhůtě, kterou si sám prodávající stanovil, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodávajícího následně upozorní a poskytne mu přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Tuto lhůtu je možné poskytnout i mlčky.

Jestliže prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě, kterou mu spotřebitel poskytl, vzniká spotřebiteli v souladu s § 1978 občanského zákoníku nárok na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od začátku a strany jsou tak povinny uvést věci do původního stavu (před smlouvou). Vzhledem k tomu, že zde spotřebitelka nic neobdržela, nemá co vrátit a zároveň by měla nárok na vrácení finančních prostředků, které poskytla prodávajícímu.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2022 16:31, před 3 lety

Dobrý den,

bohužel, informace od spotřebitele jsou neúplné, postrádáme zejména o číslo objednávky, kupní smlouvy... prosíme tedy o doplnění.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2022 15:30, před 3 lety

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o upřesnění/identifikaci objednávky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2022 09:41, před 3 lety


Jaroslava Spilkova

Dobrý den první objednávka vrátili peníze,jelikož se jednalo o částku 2000.Ale za objednávku číslo :9120139306 peníze nevrátili jelikož už je to 17608, uvažujeme o trestním oznámení. Včera jim vypršela zákonná lhůta na vrácení platby

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2022 10:14, před 3 lety

Spotřebitelka doplnila požadované číslo objednávky. Žádáme tedy společnost o vyjádření k dotazu spotřebitelky na vrácení finanční částky za tuto objednávku. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2022 17:19, před 3 lety

Dobrý den,

na uvedené objednávce evidujeme peníze vrácené, prosíme spotřebitele o kontrolu účtu.

Děkujeme.
Tým OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2022 19:42, před 3 lety


Jaroslava Spilkova

Dobrý den,po denní urgenci a uvědomění že to budeme řešit soudní cestou to včera zabralo a peníze vrátili. Neustále telefonování a upozornění že jsem je nahlásila dTestu to konečně zabralo. Už nikdy bych si u firmy Okay neobjednala. Tímto velice děkuji dTestu za pomoc.
S pozdravem Spilkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2022 06:59, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.