Počet nahlášených stížností: | 792 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
stížnost se týká ohledně platby pakovného na prodejně v Uherském Hradišti na Tř. Maršála Malinovského 436. Čas příjezdu 16:54:42 dne 6.4.2022. Od tohoto času se počítá 90 minut zdarma, ale při výjezdu z parkoviště mně kontrolní snímač brány oznámil, že musím zaplatit poplatek za parkování. Cesta zpět k automatu a zaplatil jsem tedy poplatek 30 Kč v 18:17:55. Při kontrole dokladů došlo ke zjištění, že byl dodržen čas pro parkování zdarma do 90 minut - doba pobytu včetně vrácení se k automatu pro uhrazení poplatku byla 83 minut.
Nerozumím logice, když provedu nemalou útratu za nákup jsem ještě sankciován za parkovné, ikdyž je dodržena doba pobytu, která je uvedena na parkovacím lístku 90 minut. Dále je zde neshoda, že nad 90 minut je szaba za každých 60 minut 100 Kč, což neodpovídá reálně zaplacenému poplatku.
Další nelogická věc spočívala v tom, že nebyl dne 6.4.2022 ještě opravený letní čas na vjezdovém/výjezdovém automatu, ale pořád CET zimní. Vedoucí pobočky nebyl schopný zajistit po 11 dnech změny času přenastavení času na parkovacích terminálech. To již nasvědčuje nekvalitě této prodejny.
Od tohoto problému stiktně redukuji návštěvu prodejen Lidlu, kde jsou instalovány závory, abych předešel podobnému incidentu.
Neoprávněný poplatek za parkovné
Vrácení parkovacího poplatku
|
Tweet |
Jestliže cena služby neodpovídá popisu, je možné ji reklamovat. Vhodným nárokem by zde mohla být přiměřená sleva, případně i vrácení peněz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Tillere, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, komplikace, které nastaly, bohužel my zde nemáme možnost situaci prověřit, prosíme Vás, abyste se obrátil přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Pokud by v budoucnu nastal problém s poplatkem, doporučujeme Vám se vždy obrátit na vedoucího prodejny, který s Vámi na místě ihned situaci vyřeší. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.