Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Společnost Naturamed Pharmaceuticals s.r.o. U Smaltovny 625,370 01, České Budějovice mi neustále posílá dopisy s tím,aby byla zaplacena pohledávka za produkty Ženšen a vitamíny D3,které adresují na jméno mé matky,která už se na této adrese dávno nedodržuje jelikož bydlí v domově důchodců je jí přes 80 let a co znamená slovo internet naprosto nechápe....takže jestliže byli tyto vzorky produktu objednány tak to musela udělat 3 pro mě neznámá osoba,já jsem jako dcera mé matky na kterou je vše napsáno nikdy nic neobjednávala,ani žádné produkty nedostala,pouze dopisy s upomínka mi o zaplacení,na této adrese se nezdržují,pouze chodím vybírat poštu... jelikož s tímto nemá moje matka ani já nic společného žádám Naturamed Pharmaceuticals o stornování veškerých objednávek a nepřejí si aby mi byli zasílány nějaké další dopisy nebo upomínky o zaplacení za věci které jsem já ani má matka nikdy neobjednávali a tím pádem také nikdy nedostali, zároveň žádám o vymazání osobních údajů a s touto firmou nechci mít nic společného..dopisy chodili na jméno Jitka Hrašnová,č.faktury je 12292604 a V.symbol 2030473.
Neoprávněné vymáhání pohledávky
Stornování veškerých pohledávek a vymazání osobních údajů
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Svobodová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela prostřednictvím našich webových stránek objednávky produktů Vitamín D3 VitaSoalris a ŽenŠen Energy+, které byly naší společnosti zaslány dne 13.1.2022, respektive 14.2.2022. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že objednávky musela učinit 3. osoba, což je pro nás naprosto nepřípustné a jedná se tak o porušení našich obchodních podmínek. Zákaznický účet jsme zablokovali a osobní údaje byly předány k výmazu. Vás, respektive osobu, na kterou vznikl zákaznický účet tudíž nebudeme více adresně kontaktovat. Ráda bych Vás také informovala, že na zákaznickém účtu evidujeme úhradu ve výši 119,- Kč - tuto úhradu bychom rádi poukázali zpět na Váš bankovní účet. Požádáme Vás tedy o zaslání čísla účtu a to na emailovou adresu marta@naturamed.cz.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
Naturamed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.